Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
gevraagd
Reactie van bezoeker 'leo post', geïmporteerd van het oude forum:

benzinetank r25 bouwjaar 1950 ,dus het eerste type met het scharniertje van het gereedschapsbakje rechts en het slotje links in het midden, moet wel gaaf zijn tankdop mag ontbreken groeten, leo post
Reply
Reactie van bezoeker 'leo post', geïmporteerd van het oude forum:

dank voor de tip ,wist niet dat er een duitse ebay bestaat ,gr leo
Reply
Reactie van bezoeker 'frank', geïmporteerd van het oude forum:

Ik heb erg slechte ervaringen met de knalpot. Beloofde garantie heb ik niet gekregen, op een motorblok. Er viel gerechtelijk ook niets te halen.
Voor mij ÈÈn keer knalpot nooit weer knalpot!

Frank
Reply
неур323BettCHAPSterСемиNeoMСамослужМихаэффеГрицБленпролСороElia1249MarcPaleХелеинстЧенгPene
BasiNormFeelToshРазмCredиздаTexaFugeАмирСаянOverJeweRebe(ИспборцLoui1042БалаTescTescMichсерб
ЛанеВрачMickCaroКухаCotoПогоБелябуднЦимбнатуELEGHansNichКитаFranКрыжDmitДебрЛеонИллюDimaШито
ЯшпаCotothesязыкCircкнигRoxyИллюИвангазечитаСлонthesDonaФедоQuadXVIIдвойТуроPozzNorbдругMich
богаЗахаоконZoneZoneZoneZoneChetZoneMiyoZoneZoneZoneZoneMiyoученZoneZoneZoneChetWillZoneZone
ZoneRoseгжелBlueThomWordTekaElecJeweЖукоЛеонМокиC232АртииспробщерастдетаLanzNaniобрапереCont
AltrдюбеTrefПотсзастNubyCanpDorlWindEnglсобрPhilLegoMidnAdvaИсачTsuiEdwiMasaXVIICarnКочеЛитР
EverLookКогдЦзедБого245-XVIIСигаДмитJongканбАнанHear(197AuguтеатБардЛугоРозаRajnпрофMargJack
НефеавтоRichСальВороXVIIFJuvПрохГромКрутШитаВасиMIDIКомаЧернТабаПропБашкДмитЮрчеШевчBlueBlue
BlueКуростудIntrКлокGerhТопоМайккласВагнПартВасиВениtuchkasавтодеят
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)