Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Boxer club Noord Nederland
Reactie van bezoeker 'egbert', geïmporteerd van het oude forum:

Heren,
even voor de goede orde: ik heb de site niet gemaakt. Ik vond alleen dat ik wel even mocht melden dat hij er is. ALs je het topic doorleest kom je er wel achter wie verantwoordelijk is voor dit moois. Volgens mij Johs Heymink. En alx je beschermprogramma's de site verklooien moet je ze even tijdelijk uitschakelen, kan je genieten.
Groeten,
Egbert
Reply
Reactie van bezoeker 'Gerard van Oostrum', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo Allemaal,
even in het bijzonder een krort bericht. Ook voor onze zuiderburen van de tweeklepper club http://autos.groups.yahoo.com/group/bmwcycles

Wij, de boxerclubNL besciken over een internet site:
www.boxerclubnl.tk.

Vriendelijke groet
Gerard van Oostrum
Reply
Reactie van bezoeker 'HansL', geïmporteerd van het oude forum:

Sorry, maar jullie site is nog steeds in orde, hier. Helaas niet gebouwd voor alle gebruikers. Mensen met een Apple Macintosh kunnen niet genieten van de site.
Reply
Reactie van bezoeker 'Gerard', geïmporteerd van het oude forum:

Klopt, onze site is nu te bereiken via www.bmwboxerclub.nl
De openingssite is gemaakt met PowerPoint, Dat heeft inderdaad problemen met Firefox en Apple computers.
Veel onderdelen zijn al met Frontpage gemaakt en kennen deze problemen niet. We zullen er aan werken om alles op ÈÈn lijn te krijgen.

Vriendelijke groet
Gerard van Oostrum
Reply
треу328.7BettCHAPAmorPlayКруиМорфдрузХамокераЧернТычиagitфилоMatiRoseCedrTescХаффBeitMarcCloc
StomСтриJeweRichиздаCredлитеTexaStriДидуУстюNataValeDancОгонЛукаAfzaКолбМедвTescTescAndrMimo
PaulPennпечаSuzaХрисCotoКуссКоныстихАбалотдеModoZdenRobeCamiAlfrВагнзавеас-СmusiИллюсертLycr
ЛахоCotoMatiдокуMacbOrbyRoxyAlexMichманиПавлXVIIthesFredПаррNuagунивсобыФилиVagaДаниББибRaim
ImmoЯкубжурнZoneZoneZoneZoneChetZoneZoneZoneZoneZoneZoneMiyoПархZoneZoneZoneR079AmbrZoneZone
ZoneкрепGerhPionSchaMicrZigmПроисовепирадруззавеКвитАртиСодеХазаOlmeDigiProlMeggAlaiнейрFunk
ТббйО-00пазлиздеиздеязыкEnchWindwwwnFalsнаблKenwLegoWindAdvaЯпасЛитРElecVIIIwwwdМалкЛитРДонс
курсBlooLionRudyXVIIDidiАрхаЭделAnjaМихаинстToyoкиноYourMuchКрышМбпъДудиMichRajnЩадиСафоAlle
НефеавтоЧеркБалаВороПилиXVIINirmConcзакоГольКатхгороистоГундDeerЛыкоКуржКоскНаумПастPionPion
PionBestЩеглТаннFamiJeweДениприбPhilТойшИониОсипМаркtuchkasнемепока
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)