Reactie van bezoeker 'Gerard', geïmporteerd van het oude forum:
Hallo allen,
De eerste meeting zal 18 september nabij de TT baan plaatsvinden. Daar zullen we aandacht besteden aan elkaars motorfiets en zullen we ook de standpunten voor de nieuwe club doornemen. Tenslotte heeft iedereen wel een idee, blijkt uit de vele initiatieven die er zijn voor het oprichten van een club. (RT en RS)
Deze boxerclub zal zich richten op de tweekleps boxer waar de nieuwe generatie vierkleps boxers dus buiten vallen. Niet dat dat geen goede motor is, maar je moet een grens trekken.
De Honda CX 500 club heeft een perfecte Internet site opgebouwd. Een voorbeeld zoals ik het ook zou willen doen, alleen moet ik me nog van de nodige kennis opdoen.
Ik informeer jullie spoedig over de locatie en de tijd.
Groeten Gerard
Reactie van bezoeker 'Egbert', geïmporteerd van het oude forum:
Ben,
volgens mij zijn er in Frankrijk (en misschien ook Japan) ook nog 2-kleps boxers gemaakt. En in Engeland had je de overlangse boxer van Douglas, het concept dat door BMW ook werd toegepast voor het erste blok dat ze (voor Helios, geloof ik) bouwden.
Kan er de 18 niet bij zijn, nog maar net terug van vakantie dan. Ik blijf wel mee (willen) doen.
Airheads rule!
Egbert
Reactie van bezoeker 'spartan20', geïmporteerd van het oude forum:
Ben zelf in het bezit van een r75/7 uit 1977. Het lijkt me leuk om op 18 september in Witten te komen.
Reactie van bezoeker 'Ben', geïmporteerd van het oude forum:
Hoi Egbert,
En natuurlijk alle andere lezers. Kijk maar even op de site dan zul je ontdekken dat ze niet alleen in Duitsland en Engeland boxers hebben gebouwd maar ook in ItaliÎ, Frankrijk, Spanje, Zwitserland, US, Rusland, TjechiÎ, BelgiÎ, Oostenrijk en Japan. Is dat een vaste afspraak in Witten?
Groet Ben
Reactie van bezoeker 'Rein Groenewold', geïmporteerd van het oude forum:
Een goed idee om een 2 valve boxer club op te richten. Rij zelf sinds 1978 op 2 kleps BMW boxers. Woon in de buurt van Hoogeveen. Ik denk, al ben ik een bescheiden noordeling, dat ik redelijk veel ervaringen over deze motoren kan vertellen. Zit ook redelijk goed in alle verschillen in de types die vanaf 1969 tot 1996 zijn gemaakt. Zou graag een mailtje ontvangen van Gerard willen ontvangen, wanneer en waar de eerste ontmoeting gaat plaatsvinden. Kan ik, dan kom ik daar ook.
Vr. gr. R. Groenewold.
Reactie van bezoeker 'ludo', geïmporteerd van het oude forum:
Hallo rein,
Het e-mailadres van Gerard staat op deze topic bij de reactie op 12-06.
BoxerBMW@zonnet.nl
Hopenlijk tot dan.
Boxergroet,
Ludo.
Reactie van bezoeker 'Joop B.', geïmporteerd van het oude forum:
Hallo boxer vrienden,
Kom anders eens bij mij in de garage, ik woon in Amsterdam.
Groeten,
Joop
Reactie van bezoeker 'Siep', geïmporteerd van het oude forum:
Hoi Gerard,
ik was deze site eigenlijk een poosje vergeten. Nu ik er weer eens op ben gaan kijken, verbaast het me hoeveel mensen warm lopen voor jouw idee.
18 september in Witten is definitief? En heb je al een tijd in gedachten? Mooi ritje met de Beemer!
Groeten,
Siep