Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Boxer club Noord Nederland
Reactie van bezoeker 'Siep', geïmporteerd van het oude forum:

Ik kom ook! (R60S, jaaah...)
Reply
Reactie van bezoeker 'Siep', geïmporteerd van het oude forum:

Ik kom ook! (R60S, jaaah...)
Reply
Reactie van bezoeker 'klaas veendorp', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:Wie woont in Noord Nederland en lijkt het een leuk idee om samen met mij een boxer club op te richten. Niet alleen voor toertochten, echter vooral om elkaar in technische raad en daad bij te staan. Ik doe alles zelf aan mijn BMW en op dit forum te lezen kunnen anderen hier nog hen licht aan opsteken.
Interesse?
Geef een reactie.
Reply
Reactie van bezoeker 'klaas veendorp', geïmporteerd van het oude forum:

Geweldig idee,

Stuur maar een mail, waar, hoe, en wanneer.

Een trotse eigenaar van een 81' R80/7, die hij zelf onderhoud en rep.
Groetje's Klaas
Reply
Reactie van bezoeker 'Gerarrd', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo Siep, Phil en Klaas,

Van harte welkom natuurlijk. Wordt waarschijnlijk wel begin september. Misschien dat het dan zomer is.

Willen jullie nog wel even een mailtje sturen naar:
boxerBMW@zonnet.nl

Ik houd jullie dan op de hoogte van de ontwikkelingen.
Groeten Gerard
Reply
Reactie van bezoeker 'Ludo', geïmporteerd van het oude forum:

De eerste bijeenkomst is inmiddels gepland op 18 september, de club begint langzaam vorm te krijgen. Ook de naam zal veranderd worden in een landelijke tweeklepsboxerclub, omdat er inmiddels ook diverse aanmeldingen zijn uit andere delen van Nederland en zelfs een uit Belgie. Als de definitieve plaats van de eerste bijeenkomst bekent is, zullen we dit ook via het Forum bekend maken.
Boxergroet,
Ludo.
Reply
Reactie van bezoeker 'Gerard', geïmporteerd van het oude forum:

Ja, Ludo heeft het bij het rechte eind, de eerste meeting zal plaatsvinden op 18 september in Witten, na bij de TT baan te Assen.
Exacte gegevens worden over 4 week bekend gemaakt.
Het is de bedoeling deze bijeenkomst de meningen te polsen over de vorm die de tweekleps boxerclub moet krijgen.
Ook Siep en natuurlijk al die andere tweekleps boxer rijders zijn van harte welkom.
Wel van te voren laten weten dat je komt.
Degene van wie ik het mailadres inmiddels heb worden allemaal per mail geÔnformeerd over het leden bestand en de geplande bijeenkomst.
Dus, stuur mij een mail, als je dat nog niet gedaan hebt, en je wordt volledig geÔnformeerd.
Groeten,
Gerard
Reply
Reactie van bezoeker 'Egbert', geïmporteerd van het oude forum:

Gerard,
ik hoop er bij te kunnen zijn (vakantieplannen en zo). Wat we volgens mij zeker moeten overwegen is welke structuur een club moet krijgen. Als je een club echt formaliseert moet je geloof ik zelfs bij de KvK inschrijven, de vraag is of we zo'n "officiele" structuur nodig hebben.
egbert
Reply
Reactie van bezoeker 'Wouter Rooseboom', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo Gerard, Egbert, Ludo en vele anderen.

Bijeenkomst in Drenthe 18 sept. perfect.
Maar laten wij eerst maar eens kijken of het de komende meeting/meetings lopen (kennismaking, technische thema(?) en een ritje) voordat er 'geformaliseerd' gaat worden.
Landelijk ipv noordelijk, prima.
Op deze Forum al gelezen dat rondom Den Haag is al een regionaal clubje tweeklepsboxers bezig en hebben simpel de koe bij de hoorns gepakt door een trefpunt af te spreken voor een gezamenlijk rit.

Eigen website lijkt mij leuk en goed plan, maar ik heb de kennis en kunde niet.

Groet, Wouter
Reply
Reactie van bezoeker 'Wouter Rooseboom', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:Hallo Gerard, Egbert, Ludo en vele anderen.

.....
Op deze Forum al gelezen dat rondom Den Haag is al een regionaal clubje tweeklepsboxers bezig en hebben simpel de koe bij de hoorns gepakt door een trefpunt af te spreken voor een gezamenlijk rit.
...

Lees nu net dat de koe iets te simpel was.

Groet, Wouter
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)