Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Boxer club Noord Nederland
Reactie van bezoeker 'Egbert', geïmporteerd van het oude forum:

Gerard,
dit sluit aan op de (even sluimerende) ambitie die ik heb om een "sleutelclub" op te richten. (Zoek op Beetsterzwaag). Dus ik wil graag meedoen, dan kan ik mijn ambitie in dit wat grotere geheel oplossen. Lijkt me leuk. Er is wel een BMW club Noord Nederland, en die mensen doen ook wel technische onderwerpen, echter die is voor alle BMW's. Een "beperking" tot luchtgekoelde boxers heeft het voordeel dat je vooral op technisch gebied, veel gerichter kan werken.
voor contact; boesrijk@home.nl
Ik maak me niet veel zorgen om misbruik van mijn e-mail adres, tot nu toe nooit problemen gehad hiermee.
Groeten,
Egbert
Reply
Reactie van bezoeker 'Gerard', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo allen

Kunnen Maurits en Hugo mij een mailtje sturen. Dan kunnen we gegevens uitwisselen om tot iets concreets te komen. (Voor het mailadres, zie hierboven)
Met de overige belangstellend heb ik contact gehad.

Groeten Gerard
Reply
Reactie van bezoeker 'Wouter Rooseboom', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo Egbert en Gerard,
Leuk idee, ik stuur mijn e-mail adres door naar jullie.
Groet, Wouter
Reply
Reactie van bezoeker 'Hugo Pellinkhof', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:Hallo allen

Kunnen Maurits en Hugo mij een mailtje sturen. Dan kunnen we gegevens uitwisselen om tot iets concreets te komen. (Voor het mailadres, zie hierboven)

Groeten Gerard
Reply
Reactie van bezoeker 'hugo pellinkhof', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:Hallo allen

Groeten Gerard
Reply
Reactie van bezoeker 'Erik', geïmporteerd van het oude forum:

hier de site van de BMWmotorclubNoordNederland

http://80.126.133.82/cgi-bin/homepage.pl

Kom es kijken..
morgenavond behendigheidsproef (met een boxer)
Reply

Hallo Erik,

Ik heb de site bekeken, maar helaas, dit is niet de club die ik voor ogen heb op te richten.
Het spijt me, maar uitsluitend bedoeld voor de aloude tweeklepsboxer. Geen algemene club dus voor een ieder die zich een BMW kan permitteren, maar een club van echte liefhebbers van een klassieke boxer, die ook nog eens al het sleutelwerk zelf uitvoeren.
Op de foto's van jullie site zie ik over het algemeen nieuwe BMW's. Daar kun je ook van genieten, maar het is toch anders.
Groeten Gerard
Reply
Reactie van bezoeker 'Jacob', geïmporteerd van het oude forum:

Hoi Gerard,

Ben je al wat verder met je club ? Ik heb een R80S en R60/5 in de schuur tweekleps dus :-).

Kan je eventueel wel helpen met een site/hosten
kijk maar eens op http://wwww.hooysma.com

Woon in de buurt van Deventer
Reply

Hallo Jacob,

Er zijn 11 belangstellenden. Nu moet de club gevormd worden. Ik wil een kennismakings dag organiseren.
Kan nog wel even duren.
Als iemannd suggesties heeft laat het dan weten.

Groeten Gerard
Reply
Reactie van bezoeker 'Egbert', geïmporteerd van het oude forum:

Gerard,
een ontmoeting is een slim idee. Zou ergens in de bovenste helft van Drente kunnen, of Appelscha (FRL) of zo. TT circuit is ook wel een passende plek, lijkt me.
Ik kan niet van 16 tem 23 juli en niet vanaf eind aug 3 weken.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)