Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Boxer club Noord Nederland
Reactie van bezoeker 'Gerarrd', geïmporteerd van het oude forum:

Wie woont in Noord Nederland en lijkt het een leuk idee om samen met mij een boxer club op te richten. Niet alleen voor toertochten, echter vooral om elkaar in technische raad en daad bij te staan. Ik doe alles zelf aan mijn BMW en op dit forum te lezen kunnen anderen hier nog hen licht aan opsteken.
Interesse?
Geef een reactie.
Reply
Reactie van bezoeker 'Erwin', geïmporteerd van het oude forum:

Hoi Gerard
Ik woon niet echt in noord Nederland maar meer in de richting van Utrecht maar vind je idee best wel leuk.
Ik zelf [Wegenwacht] rij niet zo veel op mijn BMW R80 RT uit 1981.
Een BMW motorfiets motorblok is kwa elektra bijna een copy van een automotor en ik denk dat er wel veel te vertellen valt in deze.
Over de K100 met injectie weet ik ook nog wel het een en ander te vertellen.
Een bijeenkomst kan dan gaan over [voor mij] simpele oplossingen en metingen aan BMW R motorfietsen.
Ik heb zelf niet zo veel tijd om een club te onderhouden maar kan wel bij een bijeenkomst aanwezig zijn.
Groet Erwin WW No 9107
Reply
Reactie van bezoeker 'Gerard', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo Erwin,

Geweldig, Noord Nederland hoeft absoluut niet begrenst te worden, Het kan ook midden en noord worden en in principe maakt het niet uit waar de Boxer rijder vandaan komt.
Overigens, we "kennen" elkaar al. Het stukje over normaal of super. (de membraan dus)

Maar voor iedereen, zie je iets in dit plan, laat het op dit forum weten en we houden elkaar op de hoogte.

Groeten Gerard
Reply
Reactie van bezoeker 'Johs Heijmink', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo Gerard,

Lijkt me wel leuk! Ik heb zelf een R60/5 met een 900 CC blok. Ik (wij) heb de motor al vanaf 1975, en volledig gereviseerd en gerestaureerd.
Een sleutelaar dus, vanaf mijn 6-e jaar.
zie: http://home.planet.nl/~heymink/

Woon bij Hardenberg, maar ook al niet zoveel tijd. Je weet wel, werken en kinderen enzo.

Ik ben benieuwd

Groetjes Johs
Reply
Reactie van bezoeker 'Kees', geïmporteerd van het oude forum:

Lijkt me leuk. Heb een R100RT en woon in Drenthe
Reply
Reactie van bezoeker 'maurits', geïmporteerd van het oude forum:

Gerard,
Lijkt mij goed idee. Ik voel het meeste voor 1 a 2 boxertreffens per jaar.Zelf uit Noord Holland . Is er iemand die een site kan bouwen ?
Reply

Mooi die reacties!
Ik loop zelf ook al te denken aan het bouwen van een site. Via mijn provider kan ik webhosting regelen. De site moeten we dan zelf maken. Daar heb ik nog geen ervaring mee, maar het moet te regelen zijn.
2 boxertreffens per jaar moet te realiseren zijn!
Ook Nood Holland kan geen probleem zijn, al woon ik zelf in het oosten van Drenthe.

Groeten Gerard
Reply
Reactie van bezoeker 'Erwin', geïmporteerd van het oude forum:

Simpele vraag.
Hoe ,mailen ,bellen we elkaar zonder dat iedereen dit leest op dit forum?
Groet Erwin.
Reply

Hallo Erwin,
Geen idee, maar met goed vetrouwen in de lezers, hier is mijn mail adres:
boxerBMW@zonnet.nl

Groeten Gerard
Reply
Reactie van bezoeker 'hugo pellinkhoif', geïmporteerd van het oude forum:

goed idee. woon in assen (drente) Ik rijd R 60/6 en heb een R75/6 in revisie. Weinig tijd, maar wil wel graag betrokken worden. Hugo Pellinkhof
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)