Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
bandenkeuze
Reactie van bezoeker 'Leike', geïmporteerd van het oude forum:

welk merk banden kan ik het beste monteren onder een
K 1100 RS uit 1996? ervaringen?
(maten: voor 120/70-17 achter 160/60-18)
Thanx alvast voor de moeite.
Reply
Reactie van bezoeker 'Kees', geïmporteerd van het oude forum:

Metzeler Metzeler Metzeler Metzeler Metzeler Metzeler Metzeler Metzeler Metzeler Metzeler Metzeler Metzeler Metzeler Metzeler Metzeler Metzeler Metzeler Metzeler Metzeler Metzeler Metzeler Metzeler Metzeler Metzeler Metzeler Metzeler Metzeler Metzeler Metzeler Metzeler Metzeler Metzeler Metzeler Metzeler Metzeler Metzeler Metzeler Metzeler Metzeler Metzeler Metzeler Metzeler
Reply
Reactie van bezoeker 'GerJ', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:Metzeler Metzeler Metzeler Metzeler Metzeler Metzeler Metzeler Metzeler Metzeler Metzeler Metzeler Metzeler Metzeler Metzeler Metzeler Metzeler Metzeler Metzeler Metzeler Metzeler Metzeler Metzeler Metzeler Metzeler Metzeler Metzeler Metzeler Metzeler Metzeler Metzeler Metzeler Metzeler Metzeler Metzeler Metzeler Metzeler Metzeler Metzeler Metzeler Metzeler Metzeler Metzeler
De argumentatie houdt niet over.
Reply
Reactie van bezoeker 'Erwin', geïmporteerd van het oude forum:

Je kan er ook metzeler onder zetten.
Groet Erwin
Reply
Reactie van bezoeker 'Martin', geïmporteerd van het oude forum:

Ben zelf niet kapot van Metzelers. Kan aan mij liggen maar geven bij nat wegdek niet veel vertrouwen. Zelf goede ervaring met Bridgestone BT45,
Reply
Reactie van bezoeker 'Kees', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:Ben zelf niet kapot van Metzelers. Kan aan mij liggen maar geven bij nat wegdek niet veel vertrouwen. Zelf goede ervaring met Bridgestone BT45,

Dat zou je natuurlijk kunnen doen, maar dat doe je natuurlijk niet. Een BMW op japanse banden.Het idee.
Reply
Reactie van bezoeker 'ed', geïmporteerd van het oude forum:

hallo kees
en de rest wat uit japan komt aan je bmw ?

ed
Reply
Reactie van bezoeker 'Ger', geïmporteerd van het oude forum:

Zie ook ander draadje: ik reed eerst Metzeler onder mijn R100R; achterband na 7500 km op. Na een jaar of wat kwam voor mijn motor ook Michelin (naar ik meen macadam) beschikbaar. Banden zijn goedkoper en gaan bijna 2x zo lang mee.
Reply
Reactie van bezoeker 'Leike', geïmporteerd van het oude forum:

bedankt voor de reacties

Leike
Reply
сама324BettCHAPNarrsurvТолкГоспКартстудхорофакуStevFranЛюсьPeneMileStepSkarЕвроЛитмМоскBanc
StilRichBeauMOSAКартUltrMarcSummRKelБерл(194BonuJeweКрасГолиунивVimaМогиМотыTescSolaDykeсерт
GreeHenrчитаMariКамыКанаПанистудстихСемиXXIIModoStatJeanNeriZiyaКрупСкорCharHeinXVIICotoOmsa
СомаCotoSelaLogiEddiHaroNikiМиниCICAAMIEПавлЛаврthesмалылитеradiдеятцивиClauLoriКараХоджGeor
CollКвасЛитеZoneZoneZoneZoneChetNasoMORGZoneZoneZoneZoneMiyoБеспZoneZoneZoneR3P0HubeПЛ-1Zone
ZoneXVIIHotePionнадгMicrZigmКитаBernWinnDigiЧернЗайчИталPoweJoanSQuiдетаSuprNaniPhilнагрtrac
ТексValiпазлиздеиздеJeepКитаПоляSpijNirvсборKenwLegoCrysAdvaКосьNiveCompчтивNASAЛитРЛитРЛитР
ClifЛитРЦзедРжез(192КороЗайцПаноПодъКоляжанрунивWarr(197ЗориказаучилBegiКадрRobeBAFTбессСоде
неорзнанКостВоитВороквалXVIIДанндеятзадаСмирПетлБиргФормреклЛобаБаймDarrавтоМуроВасиPionPion
PionNeedJonaПарапрогoutrзапиавтоhaveБулгИстоавтоНекрtuchkasИнесGamz
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)