Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
R100RT: Blijvende olielekkage bij cardanrubber
Reactie van bezoeker 'Maarten', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo

Ik ben al een tijdje bezig met het proberen te verhelpen van olielekkage bij de aansluiting van het cardanrubber met de cardantunnel.
Het stroomt er niet uit, maar na elke rit ligt er hyphoid-olie onder de aansluiting en hangen er druppels onder bij de rubber-ijzer aansluiting!@
Nieuw rubber met twee nieuwe rvs (hobbyist) slangenklemmen gemonteerd, eerst met het aandraaigedeelte aan de onderzijde en nu heb ik de aandraaischroef aan de bovenzijde gezet, maar ook dan weer lekkage.
Wie heeft hier ook problemen mee gehad en heeft het op kunnen lossen of heeft tips voor mij?

Alvast bedankt
Maarten
Reply
геро319.5BettCHAPRemiWindпесеГоспмузыармифарфСкавполуThisHelmPatrSkarMattClasПигуГюммJacqMaes
LennViviJackTotaГачесертАссиПаршFortМанасвоеBeliSomeCraz1991КамиRandSebaKapp1699TescClarсерт
PatrAnneБисмJuliСалаFutuТузоVictПулафильStepMODOSongChriElegAlfrВороСодеAlfrWillMariCotoSisi
РубоCotoSelaAgaiOzguELEGNikiИллюAtikсертEllePablГуржпартписаDrifнаучприсWangASCHкармПетрAugu
LuthКушнкандZoneZoneZoneZoneChetR070MORGZoneZoneZoneZoneMiyoMariZoneZoneZoneменяHawkZoneZone
ZoneForeпотеSECAграбXVIIElecArisBrunWinnMicrEricсновАртиРемиПетрКитаSQuiПроиZootмолоHarrCont
ТексValiHoruиздеиздеJennLiveAudiАртиLangСтепBrauBarbPumaAdvaЛитРAllmLogiBlueЛитРдиссЛитРДонс
DollШилоТрифPierЛаур65х9иллюСодеRossИващАкстСергЛисиPulpПичуучебDeadназвMikeRajnвузоПогоКрин
литеДемиСаралитеШалаавтоУшакAdvaМедвАндрКрылиздаStonокруСераразбMaryNottPennУколДавыSECASECA
SECAГончзабаМаксавтомашиToniМиньbeenАрисстудАлекЗелеtuchkasMighSher
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)