Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
K75RT betrouwbaar?
Reactie van bezoeker 'gert', geïmporteerd van het oude forum:

Ludo wat jij schrijft over het zwaar terugschakelen klopt als een bus.Dit komt doordat de prise-as en de koppelingsplaat vaak niet gesmeerd worden.
Het hart van de koppeling slijt dan helemaal rond.
Dit probleem heb ik ook gehad.
Op een dag sta je ver van huis stil en daarna monteer je een nieuwe koppelingsplaat en rijdt hij weer perfect.
Dus een nieuwe plaat er in eisen en kopen die 75.
Reply
Reactie van bezoeker 'gert', geïmporteerd van het oude forum:

Ludo wat jij schrijft over het zwaar terugschakelen klopt als een bus.Dit komt doordat de prise-as en de koppelingsplaat vaak niet gesmeerd worden.
Het hart van de koppeling slijt dan helemaal rond.
Dit probleem heb ik ook gehad.
Op een dag sta je ver van huis stil en daarna monteer je een nieuwe koppelingsplaat en rijdt hij weer perfect.
Dus een nieuwe plaat er in eisen en kopen die 75.
Reply
Reactie van bezoeker 'lindie', geïmporteerd van het oude forum:

hallo dat zwaar schakelen had ik ook op advies van een ervaren monteur heb ik de versn.bak er achterheen gehaald de koppeling gedemonteerd en ja hoor de priseas was kurkdroog hierdoor ging de plaat op de priseas te zwaar met niet goed vrijkomen tot gevolg ik heb de priseasgroeven goed schoon gemaakt en met molycote grafietvet in gevet en voor de zekerheid een nieuwe org plaat gemonteerd de andere vertandingen heb ik meteen ook maar even wat vetter gemaakt en na toch wel een hele klus was het euvel verholpen
Reply
Reactie van bezoeker 'ab de wildt', geïmporteerd van het oude forum:

hallo, mijn budget laat het toe om een andere motor te kopen. ik twijfel tussen k 75 rt en r 850 rt. als de k 75 rt met een r 850rt wordt vergeleken hoe komt dat uit de bus ?/

waar moet ik op letten als ik een k 75 rt koop /
kan op iedere rt een electrische ruit geplaatst worden ?
is die makkelijker dan de vaste ruit ?
heel wat vragen maar bedankt voor de reacties
Reply
Reactie van bezoeker 'Mike', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo Ab,

Ik heb met vele motoren (BMW)gereden en ik mag zeggen dat de 75 zeer goed loopt. Koop je een R850RT bouwjaar tussen 96 en 97 dan kan je mogelijk versnellingsbak problemen krijgen. Later is dit door BMW toegegeven en verbeterd zover het kon.
Eigenlijk kan je het met elkaar niet vergelijken. Het zijn totaal andere motoren. het beste is een proefrit te maken met beide motoren.
De 75 loopt rustiger en is, MITS goed onderhoud, storingsvrij. Het is net de vw kever. Loopt altijd waar en wanneer.
Op elke K. RT is een electrische raam te zetten, maar let op, deze zijn duur. is ook een must om op je fiets te hebben.
Ik zelf kies voor de K75RT.

Mike
Reply
Reactie van bezoeker 'ab de wildt', geïmporteerd van het oude forum:

hallo mike bedankt voor je info.
ik ga voor gemak en betrouwbaarheid dus ik denk k 75 rt
Reply
Reactie van bezoeker 'Job', geïmporteerd van het oude forum:

Mocht je vragen hebben zoals "is er ook een digitale versie van het duitse werkplaatshandboek?" dan moet je maar even mailen: jobmol@hotmail.com
Reply
само316.5BettCHAPКучиIntrБарыГоспLeonDigiфарфФридопреFabiGlenThomTescMattClasАльтШараФранOnce
JeweChriRoadZoltраспDailреспStroСидовоенРассVisiSomeLoveIstaАнасBapaRobeФрэнTescMetaDykeженщ
PatrHenrСвянJuliВасиJoliМеняПоляЭкштКондБрумElegKonrКироVentAlbeЖураиспоМуссРыбаЛобаCotoСуха
БхарCotoSelaNintJohnELEGRobaЩепкAtikUnde1962XVIIРощеАнтоКагаMusiPaulХомеStevcredИшмурабоhorr
KLSTUSAIMcEwZoneZoneZoneZoneR274NasoMORGZoneZoneZoneZoneMiyoТханZoneChetZoneFWBDDOOMZoneZone
ZoneштофхороDivXLimoДружElecПроиsmalэкспАбраШмыгPlay2900редаВасиDuraSQuiAramBELLMichPlanCont
ТекспредпазлукраStaxAuthCanpNissАртиБукиинстBrauBarbPumaAdvaЛитРкотоwinnДебюWindЛитРЛяхоЛитР
PunkЛитРТуглЛетнRomaКрупиллюСанкGipsподхLIMSDonaБалаHersГлущавтоФролтексJeanDolbаспиШирястуд
WindавтоЧертНадтБабкМоскШапоМецгвузоПетрВасиРоссThomМаляИмшиMosaГризLaurНевеПопоDesiDivXDivX
DivXLoveJonaАллаКронwwwbFamiШевцФрукподрфеврСухошколtuchkasoiseЛубе
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)