Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wie heeft voor mij het boek: 1000 tricks fur schnelle BMW's te koop?
Beste Voormast

Ik heb wel een peters handboek van de /5 en /6 en /7 maar niet van de /2 van voor 1969 dus als jij hem wel hebt en de tekening van de centreerdoorn kunt mailen hou ik me aanbevolen

b.v.d. René
Reply
Dat boek heb ik ook sorry niet gezien/2
Ik kan je er niet aan helpen.

Pieter
Reply
Quote:Best wel een tijd terug dit onderwerp maar daar hebben we natuurlijk de zoekfunctie voor.

Het email adres van Jacco bestaat niet meer kan iemand mij nog aan de CD rom helpen. Dit i.v.M. het feit dat ik graag de tekeningen wil om het speciale gereedschap te maken vanwege de recente aanschaf van een R60/2 (of een tekening van de centreerdoorn voor de koppeling)

B.v.d. René
René,

Als je een even een mailt naar ton.nijkamp2gawab.com met een @ voor de 2, dan stuur ik je een scan van pag. 92 en 104 uit 1000 Tricks fuer schnelle BMW's retour

Groeten,
Ton
Reply
Oké Ton

Alvast bedankt

René
Reply
Reactie van bezoeker 'voorbijganger', geïmporteerd van het oude forum:

Jongens regel dit ff via je prive mail.
Kaspar houdt er niet van dat er verkocht wordt via het forum.Zojuist op een ander forum
ook weer een hoop ophef over geweest.

Groet
Reply
Reactie van bezoeker 'Frits Grobben', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:<blockquote>Best wel een tijd terug dit onderwerp maar daar hebben we natuurlijk de zoekfunctie voor.

Het email adres van Jacco bestaat niet meer kan iemand mij nog aan de CD rom helpen. Dit i.v.M. het feit dat ik graag de tekeningen wil om het speciale gereedschap te maken vanwege de recente aanschaf van een R60/2 (of een tekening van de centreerdoorn voor de koppeling)

B.v.d. René
René,

Als je een even een mailt naar ton.nijkamp2gawab.com met een @ voor de 2, dan stuur ik je een scan van pag. 92 en 104 uit 1000 Tricks fuer schnelle BMW's retour

Groeten,
Ton</blockquote>Wie kan mij een tip geven om het boek 1000 Tricks of in digitale vorm te krijgen.
Ik kan het nergens op internet vinden.
Groet van Frits
Reply
Even op google 1000 Tricks bmw en je komt op het motor forum terecht met iemand die het boek heeft op cd.
Als je daar geen lid van wilt worden kan ik hem wel vragen om een copie.

Pieter
Reply
ik heb hem nog steeds,mail je gegevens naar,jaccoincognito@kpnplanet.nl...
als die het ook niet doet,ff laten weten,ik zit weeer midden in een overstap naar telfort...
Reply
Ik heb um ook
mail voorbijganger2hotmail.com voor de 2 een @ zetten
Reply
Quote:Jongens regel dit ff via je prive mail.
Kaspar houdt er niet van dat er verkocht wordt via het forum.Zojuist op een ander forum
ook weer een hoop ophef over geweest.

Groet
ik verkoop niet,ik geef het gratis weg...Wink
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)