Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wie heeft voor mij het boek: 1000 tricks fur schnelle BMW's te koop?
Reactie van bezoeker 'Math Houwers', geïmporteerd van het oude forum:

Ik ben al langere tijd op zoek naar dit boek maar helaas het wordt niet meer gemaakt. Wie wil er van zijn exemplaar af?

Mvrgr Math
Reply
Reactie van bezoeker 'Ton Nijkamp', geïmporteerd van het oude forum:

Hoi Math,

Nee, de mijne kan je niet overnemen. Wel kan je ze bestellen "00285 duitstalig 1000 TRICKS FUER SCHNELLE BMW 'S 22,50" bij....
De Hobbyist. Zoek in de internetwinkel in de kolom "Boxers vanaf 1970", derde categorie van onderen.

Groeten,
Ton

Reply
Reactie van bezoeker 'math', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:Hoi Math,

Nee, de mijne kan je niet overnemen. Wel kan je ze bestellen "00285 duitstalig 1000 TRICKS FUER SCHNELLE BMW 'S 22,50" bij....
De Hobbyist. Zoek in de internetwinkel in de kolom "Boxers vanaf 1970", derde categorie van onderen.

Groeten,
Ton
Reply
Reactie van bezoeker 'math', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:Hoi Math,

Groeten,
Ton

helaas, ik had het daar besteld maar ze kunnen het ook niet meer leveren.

Math
Reply
Reactie van bezoeker 'Ton Nijkamp', geïmporteerd van het oude forum:

Math,

Jammer, maar eigenlijk wel logisch als jij al langere tijd op zoek bent. Het hele boek is een beetje te veel, maar als je een bepaald hoofdstuk zoekt, dan kan ik dat wel voor je kopieren.

Groeten,
Ton
Reply
Reactie van bezoeker 'Math', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:Math,

Jammer, maar eigenlijk wel logisch als jij al langere tijd op zoek bent. Het hele boek is een beetje te veel, maar als je een bepaald hoofdstuk zoekt, dan kan ik dat wel voor je kopieren.

Groeten,
Ton

Ton, bedankt voor het aanbod. Ik hoop dat ik er geen gebruik van hoef te maken doordat ik iemand vind die het boek wil verkopen.

Math
Reply
Reactie van bezoeker 'Jacques', geïmporteerd van het oude forum:

Math ,

Als je er geen goedkopere vinden kan hebben ze er hier alvast eentje staan :
http://dogbert.abebooks.com/servlet/Sear...hnelle+BMW

succes ermee !
Reply
Reactie van bezoeker 'Lei', geïmporteerd van het oude forum:

Op de oldtimerbeurzen zoals "vehikel" zijn ze ook altijd te vinden...
Reply
Reactie van bezoeker 'bob', geïmporteerd van het oude forum:

Als scan [dus op CD-ROM] heb ik 'm op marktplaats.nl gekocht. Een eerste druk ook nog !
Reply
Reactie van bezoeker 'Egbert', geïmporteerd van het oude forum:

Een tijdje terug bood Jacco een CD aan met werkplaatsboeken. Daar zit ook een ingescande 1000 tricks bij.
Ik heb hem intussen voor een habbekrats van Jacco gekregen 9de CD) en hij is echt de moeite waard.
Even zoeken en je vind hem wel.
Groeten,
Egbert
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)