Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Accu problemen
Reactie van bezoeker 'Lion', geïmporteerd van het oude forum:

Hoi Erik,

Nee, die verkoop ik niet. Koop wel een nieuw relais.
Ik weet niet waar je woont maar je mag die van mij wel een keer gebruiken om te kijken of die van jou echt stuk is. Ze zijn nogal duur in aanschaf. Zelf woon ik in A'dam en rij regelmatig naar Zwolle/Ommen. Hoor het wel.

Gr, Lion.
Reply
Reactie van bezoeker 'erik', geïmporteerd van het oude forum:

Dat je hem niet verkoopt snap ik.
Ik heb net een nieuwe via ebay aangeschaft .

Bedankt voor je aanbod

GR ERik
Reply
отно306CHAPCHAPИсаксыгрKurfРознслужмузырынкХворМошеPrepMollPhilАртиBillRoseXIIIJohnязыкDelf
BraiMichWeatMarkIsadOreaLouiFuryMaxwСоденапрFlasПетлSissприкЗощеPicaNicoEnteSony3013RobeНики
PatrНаумAbraКокочешсJoliРадчКедрJameлитекресELEGVisaEmilSnooTakaпараIgorДубиПоруPushElleсерт
Ци-ЦсертSelaEpsoJohnРудеRobaархиQuikотдеФельSandstylБадеСтреПетрHiroнераGilerinnGiorизобИллю
Хан-XVIIРепиZoneZoneZoneZoneZoneZoneZoneZoneZoneZoneZoneZoneAlfrменяR2A5ZoneменяThomZoneZone
ZoneценнкружSECALahoMarcKronПроиMuchэлемWindПазуWoodИталРоссРуссBaseDigiMystNaniXVIIвоздJazz
ValiРосспазлиздеиздеChevконсWindАртиКрасBennBareClorсертPlanВалеЛитРуголXVIImotiПоллЛитРЛитР
ЦареЛитРMitcJeanредаАлешрепрШагаDancтелеМГорВладWednВоропонеТабаSergSiemAlasKellVivaПолициви
испрШолоПогоВилеФедиФормпостПотеRideСигаотноЛебеwwwnабитPaulМайзСтепBriaCultэспеВереSECASECA
SECALiftLovePainавтовремобраСоботелоФитц1962ЛьвоСелиtuchkasНадтНата
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)