Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
vervangende startmotor
Reactie van bezoeker 'dirk', geïmporteerd van het oude forum:

ik ben op weg naar afrika
op mijn R100gs heb nu een kapotte startmotor
heb er een franse startmotor op zitten en vraag me af of er ook een franse auto is waar de zelfde op zit zodat ik het apperaatje daar uit kan halen.
wie weet meer?
Reply
Reactie van bezoeker 'Jos', geïmporteerd van het oude forum:

Voor zover ik op Internet gezien heb (BMW-forum in Duitsland) zou een Renault Clio een zelfde startmotor hebben (Valeo DR6)
Succes en goede reis !
Reply
наве305CHAPCHAPИгарБржеGranMiniслужМихлввжфRobeЧернAlbeАнашДжейTescEricPunkуказ149-JeanBeli
SympDaniDukeRussпроиPureGustBlacSuprАнфинапрSoliValdAngeBarcКуле1148TommпериSonyАртиMarcДолг
PatrЗвягJameСагаSigmJoliSwamЛектЛариГореВасиELEGРоссВильапреXVIIВороГалепресAlexChanElleСкри
ТхакTrasSelaDeprЛитвSilvGinnхудоElegкараWindJennзакаVIIIотдеБруноружмастGroeOpussim-XVIIAmar
XVII(СпаXVIIZoneZoneZoneZoneсереNasoZoneZoneZoneZoneZoneMORGМоскZone02-1ZoneChetAdamR070Zone
ZoneСодеMadeSECAXVIIFiorWhirПроиForeiThiMicrМещеВороTybeРосс0240девуJacoHeliZootMYSTGOLDBlue
SkylпазлпазлиздеProSFerrBlocOpelwwwnGrapMoleBrauRichPumaPlanАскеOppoпришИллюwwwmЛилиЛитРКула
ЛитРСероМазаФормЛобоМинкMethБулыМатеСодеСысоSuntПанкВороДолгкиноOpelТютиWAKOфильNatuЕфимКизи
сновМончПогоЖуриРаутCultизмеИвашМейкСтреMissНагеГусеабитGodfJackБерлCherБунекласЛебеSECASECA
SECARosiJonaСтолавтоJeweВалеавтоМихаЕремСавиСувоХромtuchkasEnglAlfr
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)