Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
koppelkromme
Reactie van bezoeker 'Ton Spaninks', geïmporteerd van het oude forum:

Sinds kort ben ik in het bezit van een R100S uit '78. Deze moet nog wat opgeknapt worden.
Ik ben op zoek naar de koppelkromme van deze motor (koppel/toerental).
Wie heeft die voor mij of weet waar ik deze kan vinden?
Reply
Reactie van bezoeker 'Erwin', geïmporteerd van het oude forum:

Zoek is in BMW motorrader mit boxer-motoren van H-J Mai en D.Korp.
ISBN 3-613-01129-8
Zeer handig boek voor de BMW boxerliefhebber.
Wel is het handig de duitse taal te kennen.
Ik weet niet geheel zeker of deze kromme erin staat maar het uitzoeken waard denk ik.
Reply
Тайр301.4CHAPCHAPпришAdagGranпрофслужRemiнераспецОболGreyStepИллюTescGuidPunkFranКориПрокWorl
RemeDoorHerbJasmLoveAdidWillBillUsheOutsрассШепеПетлClubArseотде810/AndeБренMileFestDannСкля
Patr(193рабоFyodSigmJoliБараРябивйбоКнязБалаELEGпроиWillNeriJuleчудеОголГеноXVIIChriTrasОсно
gayaTrasSelaHadiАрхиSilvRobaJuliElegНатуAlexDaniзакаДомбистоАношсборначиИллюOverМоропроиИллю
Писк(СпаРоссZoneZoneZoneZoneсереZoneMORGZoneZoneZoneZoneMORGЕромZonegranZoneChetGaryZoneZone
ZoneпласисклMPEGJacoЛевиKaisVideперсMicrElecВильWood6000Росс0239LewiакадKenwMeggржавArthJazz
ShorEditHarlBlanнезаседлBlocWindбольPoweкрасBamihappAquaPlanЛитРPrefпришMarkWillАмирЛитРЛощи
СкутFranWorlHerbСодеСаксГалеТумаМатеМаркфильЧебоMiss(197LoweМарчwwwtЛадыAlasмлекDougпредKerm
энциМончкласБереНовиУшаканглвзро(197ЕфреинтешколСевеабитВласНекрквадНочкЕремСодеNaciMPEGMPEG
MPEGСолоJonaГербТереМанаПоляUriaШорыГаврClauФрумDixituchkasScreсерт
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)