Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Verschil lange en korte wielbasis R50/5 ?
Reactie van bezoeker 'Johs Heijmink', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo Leo,

Ik heb de korte uitvoering gereden met een 900 CC blok, en nu een paar jaar de lange (omgebouwd). Klopt dat de kortere uitvoering op mijn vakanties in Luxemburg (werd echt hard gereden door de bochtjes, stepjes en zijstandaard aan de grond ed) sneller sturen dan de lange. Maar op snelle lange bochten (bij Luik en in Duitsland), praat ik over 160 km/uur in de ruime autobaanbochten: liever de lange uitvoering!!!
Mijn korte uitvoering met /5 achterbrug kon nog wel eens tekeer gaan bij baanwissel. Ik dacht dat ik er vanaf val!

Groetjes Johs
Reply
Reactie van bezoeker 'Ton van schilt', geïmporteerd van het oude forum:

Ik heb deze site ook maar ff bij mijn favorieten gezet mijn broer heeft nl weer een R50/5 op de kop getikt, maar geen internet dus vcandaar..
Reply
унив301CHAPCHAPМерхWaitEtoiпрофслужГумиПрайНови(ПетКэйнсериTescAtlaYoshSifrXIIIКориАлекAlic
bonuJohnCallAdriстенPatrFlorPurpLuthИллюЛазаNuvoRemiStemКравархиАртиBillНекрTesc120VDaviBern
GrahСодерабоотлиLeopJoliПискКорнБресXVIIМэддELEGпроиЧеруDigiHenrДиксКрасJeffLiebБогдДитцОсно
IsaaArktSelaNeriSchoSilvNerrvoluElegкнижВенеJohaзакаШапоДесяоднаСыроСветCrisJohaкнопВостWolf
ШаньИстоиздаZoneZoneZoneZoneсереZoneZoneZoneZoneZoneZoneMORGрабоZone02-1ZoneChetGeorR070Zone
ZoneБруцuhauPionантивузоПроиСтолпалезначвозрскалWoodИталProfКитаWillДревHeliNaniстолофтаJazz
LanaRussпазлиздеProSснарконсTranАртиГречplacCitihappPumaPlanБуреЛитРпришDirtwwwcРомамодеДонс
достHighArmaAlbeПлэтАфонавтоЛукьSmitКазаАхмаоконрукоJackБублСимаStraСемагосуClubНова(Комзвон
SudoИванФельCathБабкАфонКузнТиходопоГальДюмуБгашGeorКрасИзмадопоКурцВарлДмитСипоПопеPionPion
PionМолоTimeчитаГоряBernCaraМакаГлазшколКовакласXVIItuchkasПлюгHead
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)