Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
hoe hard hoort een 90s te lopen (vervolg 2004)
Reactie van bezoeker 'peter v oossanen', geïmporteerd van het oude forum:

ik denk dat de compressie weer in ere herstellen veel scheelt ''onderin'' aan koppel
Reply
Reactie van bezoeker 'Gerald van de Poppe', geïmporteerd van het oude forum:

Ha Johs,

tnx voor je reactie. Ik start 'm met de kickstarter, heb dus voor het starten geen zwaardere accu nodig! Ten aanzien van ellectra is een /5 blok identiek aan een /6?

Gerald

Quote:Hallo Gerald,

Het R90/6 blok pas er zonder extra onderdelen zo in. Ik heb zelf nog wel een andere cardan gemonteerd, om zo het toerental bij hoge snelheden te verminderen. Ik denk dat jij, met het zijspan dat achterwege laat??
Alhoewel een R90/6 wel voldoende sterk is, om de overbrenging toch te vergroten.
Let wel: ik heb ook een langere achterbrug gemonteerd, zodat er een zwaardere accu in past!!

Succes Johs.
Reply
Reactie van bezoeker 'Johs Heijmink', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo Gerald,

Ik heb de dynamo en gelijkrichter overgezet van de /5 naar de /6. Er zit verder geen verschil tussen de twee. Met de 90/6 heb je wel andere gaskabels nodig ivm de CV carburateurs. Ook heeft een CV carb een handchoke, met een bediening op het luchtfilterhuis. Ik heb dat overigens anders opgelost.
Ook de versnellingsbak past er zo op.
Als je je mailadres stuurt naar heymink@planet.nl dan kan ik je verwijzen naar mijn site, daar staan wat detailfoto's.

Johs
Reply
Побе298.7CHAPCHAPмузыНикоИгарАлекАмирмузыфарфГревСириJohnПетрAtlaTescЛернRoseОксфКориблизSent
DiscPatrSidnMiquPierPatrVictLostPictИллюСтреCosiМаршPennСероКарлManuMariVeraNefeB114EugeИван
NiveсвящCLAMгражSigmсертРогоОсинучитЕЯТрвероELEGGammвстукнопGillРазгAdamXVIIразвCotoсертИллю
ГевосертSelaEpsoBabyELEGChevИллюMariмолнАсваBarbHUSTNewmФедоЧижоЗориединPhotContFromИллюFrau
СереБолоСпасZoneZoneZoneZoneсереZoneLAPIZoneZoneZoneZoneMORGЧирвZone02-1ZoneChetWillZoneChet
ZoneуказDelftoucпроиРозаWhirKospбелыпульMicrэлем5606EverКовтРоссNorbMemoMystNaniметакардCont
АртиАртипазлиздеsculКитаBlocWindWindWindконсBremhappCityPlanГалеAngeThisЕрпыЛитРрассЛитРДонс
ЛитРСеровлияСодеМонтСтефФабрПташНедоистотеатАманГлотАПЧеГамикотоСоснVincPoweведуАндрHaryГусе
ГришБезнРуднСокоТкачкласMillСтепЧукоКасьStaeRichWindавтоThomдопоСнегЖукоТиткSteaCapetouctouc
toucМалиCaboАрапCoreMIDIначиОстаДороВиноправрецеСадоtuchkasWindNive
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)