Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
betaalbare banden
Reactie van bezoeker 'Hans', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:<blockquote><blockquote>Dank, nogmaals, voor de reacties heren.

Vadam ken ik nog van jaren terug, was de naam vergeten, ga ik proberen, en Danny Stoel lijkt zeker niet duur. Arie, wat doe ik met niet omgelegde banden? Dat zie ik me zelf nog niet doen, nog los van het balanceren. en Ger, ik (R90/6 en R100RT) ben met Metzelers ook na zo'n 8000 km toe aan een nieuwe achterband en ik heb dat altijd nogal snel gevonden want ik heb echt geen al te ruige rijstijl. Eens zo lang op Michelins (toch ook een gerennommeerd merk) rijden vind ik erg aantrekkelijk klinken, dus ik denk dat dat het moet worden. Houd jullie op de hoogte.

Groeten, Niek
Hallo Niek,

Vadam in Hattem bestaat al `n paar jaar niet meer.
`N monteur van Vadam is voor zichzelf begonnen in Zwolle
aan de BRANDERWEG 7 onder de naam "AUTOSERVICE SCHOUTEN". Hier heb ik afgelopen voorjaar (08/04) de
Michelin Macadam 50 achterband laten omleggen en laten ballanceren voor 100,- Euro. De. en montage van het wiel heb ik zelf gedaan. Het telefoonnummer is 038-4281180.
Misschien heb(hebben) je (jullie) aan deze informatie nog wat.

Groeten.
Hans (79'er R100RT)
</blockquote>

Tja Hans, dat is dezelfde als die ik bedoelde, eigenaardig dat ik zoekend (in detelefoongids.nl) onder Vadam toch daar terecht kwam. Handig geregeld, lijkt het. Bedankt iig voor je info. Trouwens, hoe bevalt jou die macadam 50?

Niek</blockquote>
Hij bevalt mij prima na +/- 1000 km in zowel natte als droge omstandigheden. Over de levensduur kan ik uiteraard nog niets zeggen , maar die zal zeker beter wezen dan de formule 1 uitvoering.
Reply

Quote:<blockquote><blockquote><blockquote>Dank, nogmaals, voor de reacties heren.

Vadam ken ik nog van jaren terug, was de naam vergeten, ga ik proberen, en Danny Stoel lijkt zeker niet duur. Arie, wat doe ik met niet omgelegde banden? Dat zie ik me zelf nog niet doen, nog los van het balanceren. en Ger, ik (R90/6 en R100RT) ben met Metzelers ook na zo'n 8000 km toe aan een nieuwe achterband en ik heb dat altijd nogal snel gevonden want ik heb echt geen al te ruige rijstijl. Eens zo lang op Michelins (toch ook een gerennommeerd merk) rijden vind ik erg aantrekkelijk klinken, dus ik denk dat dat het moet worden. Houd jullie op de hoogte.

Groeten, Niek
Hallo Niek,

aan de BRANDERWEG 7 onder de naam "AUTOSERVICE SCHOUTEN". Hier heb ik afgelopen voorjaar (08/04) de
Michelin Macadam 50 achterband laten omleggen en laten ballanceren voor 100,- Euro. De. en montage van het wiel heb ik zelf gedaan. Het telefoonnummer is 038-4281180.

Groeten.
Hans (79'er R100RT)
</blockquote>

Tja Hans, dat is dezelfde als die ik bedoelde, eigenaardig dat ik zoekend (in detelefoongids.nl) onder Vadam toch daar terecht kwam. Handig geregeld, lijkt het. Bedankt iig voor je info. Trouwens, hoe bevalt jou die macadam 50?

Niek</blockquote>
Hij bevalt mij prima na +/- 1000 km in zowel natte als droge omstandigheden. Over de levensduur kan ik uiteraard nog niets zeggen , maar die zal zeker beter wezen dan de formule 1 uitvoering.</blockquote>
Groeten
Has
Reply

Quote:<blockquote><blockquote><blockquote><blockquote>Dank, nogmaals, voor de reacties heren.

Groeten, Niek
Hallo Niek,

Groeten.
Hans (79'er R100RT)
</blockquote>

Niek</blockquote>
Hij bevalt mij prima na +/- 1000 km in zowel natte als droge omstandigheden. Over de levensduur kan ik uiteraard nog niets zeggen , maar die zal zeker beter wezen dan de formule 1 uitvoering.</blockquote>
Groeten
Has</blockquote>
Ik probeer het nog 1 keer
Groeten
Hans
Reply

nu probeer ik het niet meer
Groeten,
Has
Reply
дове291.5CHAPYourНатуАртеКодрВПопслужChapНМПаназвчитаJeweHris4073MajeСаратексГутн233-ФедоStub
ЗяблСябрJeweGranRambPatrAtheWhamKoolRichХотиGeliАмирYourДежкКронAswaMagiДолиLeslMagiлекцПимо
GillЕгорAndrJohnШироSisiФомиОблоГольRaimGrahELEGKaleдопоТрубWillJeweБрауSandJeanSonyсертArkt
ГорбсертSelaAltaRipsмолнкармИгнаавтокармискупровthesПотуЛитвСокоFOTOЗемлИллюGlenтиснЛюбеSide
ВиртРыбаEricZoneзакаZoneZoneсереZoneZoneZoneZoneZoneZone3211ВойкChetMORGlsbkChetJoseZoneChet
ZoneXVIIСодеCARDпредавтоTekaMetaOverСтраКочаYongCM17CrocWateТурцРоссотлиMystBELLрельBestJazz
ProtElviTrefбалаБогдстенAvenWindBusiArCoWorlBremhappDonaPlanРучиЛитРАудиЛютыэлекЛитРБлейЛитР
ЛитРСероJorgсчасБалкDisnКостVIIIДикосовеДыриНижеBillТеатСингRockPhilСодеМаскмногSank1905прои
расхГолдАлекМеркБабкXVIIThisKennКапнВоропереКоноКолмБольШарклицемашиЛениЗориНикиLongCARDCARD
CARDбудкНоркЛукиМаркJeweвыруБороБердВиноФилаХебеМордtuchkasРодиавто
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 2 Guest(s)