Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
betaalbare banden
Reactie van bezoeker 'Niek Mul', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo,

heeft iemand nog een tip voor betaalbare banden in de (wijde omgeving van) de regio apeldoorn-deventer?

Alvast bedankt voor je reactie

Boxergroeten, Niek Mul
Reply
Reactie van bezoeker 'Joost', geïmporteerd van het oude forum:

VHS of Betamax ;-)
Zo rond de 4 pleuro heb je al een goede kwaliteit!
Reply
Reactie van bezoeker 'Ton', geïmporteerd van het oude forum:

Michelin macadam 50 banden kopen, lange levensduur
en sturen goed tot ze versleten zijn.Over de prijs kun je bij iedere motorzaak of bandenboer natuurlijk zelf onderhandelen,ook zelf de wielen de-en monteren
kan al voordeel opleveren.
Reply
Reactie van bezoeker 'Ger', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:Michelin macadam 50 banden kopen, lange levensduur
en sturen goed tot ze versleten zijn.Over de prijs kun je bij iedere motorzaak of bandenboer natuurlijk zelf onderhandelen,ook zelf de wielen de-en monteren
kan al voordeel opleveren.
Idem, ben er zeer tevreden mee.
Reply
Reactie van bezoeker 'niek mul', geïmporteerd van het oude forum:

ton en ger,

bedankt voor jullie reacties, goeie tip ook over zelf de- en monteren. weten jullie ook iets over hoe de michelin, waar ik al meer goeds over las op het forum, zich houdt in vergelijking met metzeler? dat is namelijk de enige band waar ik zelf ervaring mee heb. alvast bedankt.
Reply
Reactie van bezoeker 'Ton', geïmporteerd van het oude forum:

Zelf rij ik met een k75 ongeveer 15.000 km met zowel
voor als achterband bij een gematigde rijstijl.
Op mijn vorige motor k100rs reed ik met metzlers
ongeveer 12.000 voor en 10.000 achter.
Zelf denk ik dat niet zoveel uitmaakt, al moet ik er wel bij vermelden dat de michelins enkele tientjes per set goedkoper zijn.
Reply
Reactie van bezoeker 'Egbert', geïmporteerd van het oude forum:

Vadam in Hattem was vroeger redelijk goedkoop, herinner ik mij.
succes
Reply
Reactie van bezoeker 'Arie', geïmporteerd van het oude forum:

Kijk hier eens. http://www.motorbandenmarkt.nl/
Geen service, geen omleggen, maar wel goedkoop.
suc6
Arie
Reply
Reactie van bezoeker 'Ger', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:ton en ger,

bedankt voor jullie reacties, goeie tip ook over zelf de- en monteren. weten jullie ook iets over hoe de michelin, waar ik al meer goeds over las op het forum, zich houdt in vergelijking met metzeler? dat is namelijk de enige band waar ik zelf ervaring mee heb. alvast bedankt.
Op mijn R100R reed ik de eerste jaren Metzeler; de achterband was al na zo'n 7.500 km op. Daarna ben ik dus overgestapt op Michelins; op mijn brommer gaan die bijna 2x zo lang mee en ze zijn ook nog goedkoper. Qua wegligging merkte ik eigenlijk geen verschil.
Reply
Reactie van bezoeker 'Niek Mul', geïmporteerd van het oude forum:

Dank, nogmaals, voor de reacties heren.

Vadam ken ik nog van jaren terug, was de naam vergeten, ga ik proberen, en Danny Stoel lijkt zeker niet duur. Arie, wat doe ik met niet omgelegde banden? Dat zie ik me zelf nog niet doen, nog los van het balanceren. en Ger, ik (R90/6 en R100RT) ben met Metzelers ook na zo'n 8000 km toe aan een nieuwe achterband en ik heb dat altijd nogal snel gevonden want ik heb echt geen al te ruige rijstijl. Eens zo lang op Michelins (toch ook een gerennommeerd merk) rijden vind ik erg aantrekkelijk klinken, dus ik denk dat dat het moet worden. Houd jullie op de hoogte.

Groeten, Niek
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)