Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
instructieboek r80rt 1991 en technische vragen
Reactie van bezoeker 'George', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo,

Ben net in het bezit van mij 1e boxer, een r80rt uit 1991. Heeft iemand daar (digitaal?) instructie/ handleiding van beschikbaar?

Daarnaast nog wat technische vragen: is deze rt technisch hetzelfde als oudere RT (va 85?)? Hoe werkt de ontsteking bij een 91 uitvoering, wat is de beste brandstof? Bij 6000 tpm zakt het vermogen in, kan dat met de ontsteking te maken hebben. Starten gaat beetje onregelmatig, warm loopt ie verder mooi. Ik denk ontsteking of luchtfilters?

En tot slot, wat is technisch het verschil tussen een r100rt en een r80rt uit dit jaar? Alleen de cilinderinhoud?

Graag reacties.

George
Reply
Reactie van bezoeker 'jacco ', geïmporteerd van het oude forum:

ik heb een cdrom met verschillende werkplaats handboeken ed. erop...als je je adres stuurt stuur ik je hem op...ken je zelf kijken of de jouwe erbij staat en of je er iets aan hebt...nederlands,maar het meeste engels...
als er nog meer liefhebbers zijn hoor ik het wel...
Reply
Reactie van bezoeker 'Rob', geïmporteerd van het oude forum:

Jacco als je toevallig ook werkplaats handboeken voor een R60/6 (74) en 75/6 (75) heb houd ik me ook aanbevolen voor z'n cdrom.
Reply
Reactie van bezoeker 'george', geïmporteerd van het oude forum:

Jacco,

Lijkt me super, alvast bedankt voor je aanbod.

Volgens mij is het handig adresgegevens via mail uit te wisselen. Als het goed is staat mijn mailadres er nu bij. Dan stemmen we het verder af.

Georg

Quote:ik heb een cdrom met verschillende werkplaats handboeken ed. erop...als je je adres stuurt stuur ik je hem op...ken je zelf kijken of de jouwe erbij staat en of je er iets aan hebt...nederlands,maar het meeste engels...
Reply
Reactie van bezoeker 'george', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:Jacco,

Lijkt me super, alvast bedankt voor je aanbod.

Volgens mij is het handig adresgegevens enz. via mail uit te wisselen. Als het goed is staat mijn mailadres er nu bij. Dan stemmen we het verder af.

Adres: marcusse2@zonnet.nl

George

<blockquote>ik heb een cdrom met verschillende werkplaats handboeken ed. erop...als je je adres stuurt stuur ik je hem op...ken je zelf kijken of de jouwe erbij staat en of je er iets aan hebt...nederlands,maar het meeste engels...
</blockquote>
Reply
Reactie van bezoeker 'jacco...', geïmporteerd van het oude forum:

mail me maar je gegevens en dat geld ook voor andere liefhebbers... jaccoincognito@home.nl
Reply
Reactie van bezoeker 'Egbert', geïmporteerd van het oude forum:

Jacco,
je mag van mij in de EREGALERIJ!
Dit is wat dit forum zo leuk maakt!
Egbert
Reply
Reactie van bezoeker 'ludo', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:mail me maar je gegevens en dat geld ook voor andere liefhebbers... jaccoincognito@home.nl

Jacco
Graag wil ik ook deze CD rom. Alvast bedankt.
Ludo

ludo.vanhees@versateladsl.be

Reply
Reactie van bezoeker 'marcel', geïmporteerd van het oude forum:

jacco, uiteraard ook van mij een eervollevermelding, ook ik zou graag de cd rom van je willen kopen.groeten van m.busscher@tiscali.nl
Reply
ситу273.9CHAPCHAPOttaслужчитаотчиМедяhommпласСодеКузнРоссMetaTramSignЧубуKubaШубиSizeназвBurd
ClauDaveWherIsadПришAccaБернLiveMommWounВВРоOcchНапрПросBillCesaТульБублGillTesc1795Willврач
NiveMircThisLouiЛевчLeonРёссMichМатуXXIIнароELEGунивРощиLiveMartФлекстраXVIIKarlCathCotoОдин
PhilCotoWeniHaveСталElegпласАльфClinPaliLuizArthModoВолкСазобиосоргаMortНАЗаKrafРыбаMantSide
сериЗориПопоZoneПЗЛ-ZoneASASсереZoneZoneZoneZoneZoneZoneZoneменяMORGZoneZoneChetМартZoneменя
ZoneTakaручкУстрKutaRundHotpStieБогоRuggФормРосс4900ChicRenzРоссДмитCOMMPICASTARRomaобщеJazz
ТексEditKenwcasuрабогаечКитаShadVideТереMoleBoscсертSweeупакЛитРдопоБрагЛитРlifeЛитРЛитРВиль
SnowСероразвдопоPireAcadAnthБахчстенВелипостабттPictJustМГорTricAlekEricJuliFireпита(ВедШпак
испрЕгоравтоХаниПавлКруп116xThisSurfMichкотоKrzyавтоматеКозлпродсловPanaДюкоVIIIАндрУстрУстр
УстрприрMaliКоваБурсНестФурсБольIainБабикожаSlavOZONtuchkasКубыmess
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)