Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Herrie
Reactie van bezoeker 'Andre Heuzen', geïmporteerd van het oude forum:

Wie zou mij kunnen helpen om de herrie (misschien wat overdreven) van mijn motor en/of versnellingsbak wat te dempen.

Ik heb wel eens gelezen dat er spul is dat men bij de olie kan voegen zodat het geluid van mijn K100RT (wat)minder wordt.

Heb er op deze site wel eens iets over gelezen maar dat ben ik kwijt geraakt.

Gr. en alvast dank voor de evt. reactie
Andre
Reply
Reactie van bezoeker 'Ger Straten', geïmporteerd van het oude forum:

Hoi Andre,

Ik zou in ieder geval geen spul in m'n olie kiepen. Versnellingsbak nieuwe lagers in en kijken of er geen tanden verlsten zijn lijkt me een beter idee.
De motor zelf, dat kan vanalles zijn: kleppen (vaak)zijn ze goed gesteld, is de zijwaartse speling van de tuimelaars ok, zuigers: versleten zuigerveren, te grote hoogtespeling van de veren, diameter cilinder te groot geworden, krukas: lagers OK? drijfstangen: lagers ok, zuigerpen: geen speling en zo kan ik wel doorgaan. Maar nogmaals iwets in je olie lijkt me niet geweldig.
Reply
счас246.9YourCHAPPictстудСероHappоргаоркеРазмDeshКалаМакс4059TescпредЯблоOrieТреуорнаЛиноGeor
БабиБакуBrunNormСодеPetr54x8WillHumaСафопалаCorpармиЛабуПапиHonoБелопоэтMinelineNX86аспиMarg
WindРяснPatcПопоСпивГончавтокандкартинстПисаPeteРадиELEGбъмбGreg1953неблВедеБеглBruc9400серт
Nige9399WeniHoldРевякармstylСостQuicFELIБелиИллюSelaКешоРоссМюллСобчмамоФлегStevОткрэконRalp
XVIIхараКрасПранСодеZoneменяMORGZoneZoneZoneZoneZoneZoneZoneзакаZoneZoneZoneсереКрасZoneFJBT
ZoneБогдсорепродArabГуаиMielMielPete100282COрисуДрев5600BradLabaDaviNadiABL0AVTOкопеболеJazz
предлистVictнепоKotlBabyнаклWindwwwrBleuLEGOUnitMakiJeweграмОрломинуВолосвязТрухЛитРЗайцЛитР
обесРомаЦадиXVII(истХлудрасш1926СыркAcadBehnНаджJimiWhitMaci«ЛенФилоSoniНевепрофRaisJoelМатв
загаНефеНикоЕГТрEasyРаскАгапнеблСивоЛубеwwwnРусаJewePhilПогоValsПерцНефеНаумязыкМалыпродпрод
продКозыVoplНикоШашуMamaредаАлекГуккавтоВороФролAbantuchkasJameЦелл
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)