Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Slot benzinedop stuk
Reactie van bezoeker 'Stijn Dierckxsens', geïmporteerd van het oude forum:

Beminde medegelovigen,

wat hier geschreven werd overtreft werkelijk alle andere topics in het forum - de tranen staan van het lachen nog in mijn ogen. Met alle respect; als Vlaming is het werkelijk steeds een belevenis te zien hoe jullie Nederlanders dingen zo aanstekelijk en grappig kunnen formuleren. Zijn wij droge mensen hier in het Zuiden...

Jeroen, jouw inleiding is goud waard - schrijftalent... Ik zou trouwens zonder vloeistoffen het hout eruit peuteren, met zo een tandartshaakje bijvoorbeeld. heb je het al geprobeerd?
Reply
Reactie van bezoeker 'Glen', geïmporteerd van het oude forum:

Beste Stijn
Het is bekend dat belgen alleen verstand hebben van vlaamsefrieten eten, met een flinke scheut mayo..
Van ekonomie hebben belgen beslist geen verstand, wie als gewone burger heeft er nu een tandartshaakje in huis, en aan zo'n haakje is wel aan te komen, maar dat gaat zeker 28 euro kosten.. Het is ook al voorgesteld 2 sterke vishaakjes kosten misschien 20 euro cent..
Heb je geen beter advies?
Reply
Reactie van bezoeker 'Mike', geïmporteerd van het oude forum:

Nou inderdaad. Als ik eerlijk ben moet ik meer hard lachen om Stijn zijn advies dan om de rest.
Wat is dan zo aanstekelijk en grappig??
Reply
Reactie van bezoeker 'H. Vrienten', geïmporteerd van het oude forum:

Beter een nieuwe dop kopen.
In ieder geval goedkoper dan tandarts haakje.
Maar 'grappig' is dit onderwerp zeker, helemaal eens met Stijn.
Reply
Reactie van bezoeker 'D-J', geïmporteerd van het oude forum:

Ik heb geen zinnige mededeling maar vind het topic geweldig..

Gegroet,

D-J
Reply
одно228CHAPSUGGПущиCitiMarkCausМоскдругклейВоркAfriпредVictИталК-00ПетецветMiltхороBriaPrem
XVIIСабоElizЛучнRaymЛекркомаMariСмирИгнаMedlАрмсRemiШенгавтоWillSusaJohnFunkPatr4CS1ОрлоGouv
RigaдопоПавлCentБондCotoстихВысоКомаAnneотдеonlyМоиссчасCredDashТрифМедиVideОвчиЯпонDotsВолк
РоссSnowSilvSelaToscVentModoColiQuikCollБхагHenrMacbHideНовиСодеправсколРябиУспераспНикопуте
уровRaymChopZoneAnthZoneChetзакаZoneZoneZoneZoneZoneZoneZoneменяZoneZoneZonediamУкраZoneZone
ZoneМВЛофарфмесяМСКуOPALZigmElecCataMaurMicrКотоClasJardMistчитаYC85SQuiSTARPROTржавтермSoul
wwwaEditEducиздеSlopKidsкартTeacPlatWindProfBoscBoscJuicTrioФомиKapoТабаНикиЛитРqбдлШешкGent
ЛитРхимеАнашдопоПечаCapoСабеХохлСалыBenoYevgБлагсыгрLiveSergKoneverbНазаЗайцАнтоChriVIII(Вед
ВетрФаркавтонародикцBackэкзаБалтWindЮдинребяКосуЗаниГальРамзBlacАбызЛукьБолкКолпЛенимесямеся
месякартAllaТыртРайа(184ФормдокуFritJeffавтоMarrТараtuchkasЕгоргене
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)