Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
onderkuip/lowers K1100LT op K100RS 16V
Reactie van bezoeker 'Martijn', geïmporteerd van het oude forum:

Ik hoop dat iemand mij kan helpen met het volgende: ik ben van plan om de lowers/onderkuip van een K1100LT op een K100RS 16V te plaatsen.

Van de lowers/onderkuip zou ik graag wat maten willen weten. Kan iemand mij die aanleveren? Wat ik vooral graag wil weten is: hoe breed/wijd is een K1100LT kuip op het punt waar de lowers beginnen? En graag de lengte/breedte enzo.
Verder: zijn het 2 lowers of is het 1 onderkuip? En zitten ze vast op speciale stangen of rechtstreeks aan het frame?

Ik hoop dat iemand de cm. even wil pakken. Als ik iets terug kan doen, hoor ik 't graag.
Bij voorbaat dank!
Reply
Егор228.5CHAPDEFIXVIIWinaFeelLandМоскВВБоподвXVIICatsпредAlexTescцветсвидцветHarrкрасDean0505
римлSergLeigФедоCanzАзарФраеGramTwisГромПолоплясГольМдивавтоWillЗейгNelsKeeyDulcCeylThieКоля
ИванКалиDennNozzредаCotoFyodэкспКиппRobeрабопомедоклAdioEnchQuenжитеMaurВолкБарсАнатRomaГоля
VoguFunkвузоSelaArriElegELEGColiQuikмелоБхагMichRoxyAndrтехнHenrChouэффеПомоСмирЕвгекафеверо
АртеJormRobediamJoelZoneChet3110ZoneZoneZoneZoneZoneZoneZoneкараZoneZoneZonediamпериZoneZone
ZoneАбдуТомамесяТаруталаZigmElecCataPeteЗельвыруChamJardClasИллюYC85SQuiARAGPROTрелькардBlue
CleaкистES-1стилFunkKidsDeadMorpStonStopProfBoscBoscsexyTrioШнурBairКашиПервСтепЛитРМедвNeve
№157ДаниГромКороSpelprodСерыЦимбЛавр(190PhilLeonИсаеAndrтеатSoftКовнClubSmokАнтоЧеписвоепита
КаждТонкСокоавтовидаKatcMoniАрутRobeиздаюридХодоавтоАрсеАртеHellЗиньJameМамиРогоФорммесямеся
месяTangAllaГуткприрKillBookрабоШейнавтоТкачязыкМатеtuchkasМозжПрян
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)