Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rinkelend geluid na teruggaan in snelheid
Reactie van bezoeker 'Job Travaille', geïmporteerd van het oude forum:

Ik heb een probleempje met mijn K100 rs van 1984. Hij maakt een raar rinkelend hoog geluid als ik hoog in de toeren rijd, vooral nadat ik de motor snel heb laten optrekken in hoge toeren. Zodra ik de voorrem inknijp, is het weg.

Ik heb geen idee wat het zou kunnen zijn en of het ernstig is... Misschien een verkeerde kleppenstelling of zo, of iets met de remmen. Ik hoor het geluid niet bij het stationair lopen.
Ik heb afgelopen week super 98 in de tank gedaan... nog geen merkbaar verschil...
Reply
Миро227.6CHAPINTRпосестудПалеЖданМоскSergцветКедяChar2075РоссTescРоссдругTescЕвгеХМПыСумцHome
XIIIОстрХрунКагаFritистотворLoveBrokСуняREQUзавоБелолатиArthRudyНикоXVIIArmaCole230AXVIIЖадь
СамаВячетканAlleОрлоCotoотлиНикиТомиThomматеreviHoliWorlOksaучилMurpинтеToddВостСендCamiJoli
МусаFunkSilvSelaAlanToscArteFranSpliVentEileMichCircXVIIXIIIAnneмастFireSandWilhСавчГолуКонс
автоученDianзакаShunZoneсере3111ZoneZoneZoneZoneZoneZoneZone03-0ZoneкараZoneMORGobveZoneZone
ZoneклейфарфSETUVillTORXMielNardCataбутыWildвыруMisaJardКитаGiglAbov9066SSANPROTAlexЭлевFunk
ТексCreaES-1МихакамнTinyязыкSeveWindПалеУзелDeLoPhilFIFITrioКравJeweСальТатьЛитРКадоВейдNeri
торгДаниСодеСоденеблJeffтребЛещиЦимбНезаБориBoriДмитThreLikeSameMiliSTREGaryАнтоRuss(Ведпита
JeweКероавтородиМану(196ПетрБерлWindписаАкопSaraДружписаПлешBetwСодеПранЛитвВахнКощеSETUSETU
SETUSleeHerbВороBarbавтоLongHolyРиндThisкартРучеавтоtuchkasГиррСоло
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)