Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Metzeler ME33 Laser uit de handel?
Reactie van bezoeker 'Henk', geïmporteerd van het oude forum:

Mijn lokale Profile Tyrecenter vertelde mij dat de Metzeler ME33 Laser voorband die ik er latijd haal niet meer leverbaar is, en vervange is door een MEZ33 Lasertec die maarliefs 40
Reply
Reactie van bezoeker 'dion', geïmporteerd van het oude forum:

Henk,
Op http://www.metzelermoto.de/product_info/...go/dettagl
io.asp?id=2 staat de ME 33 Laser nog steeds aangegeven.

Groeten Dion
Reply
Reactie van bezoeker 'Erik', geïmporteerd van het oude forum:

Henk,
probeer eens prijsopgaaf bij: info@dannystoel.com
schijnt zeer scherpe all-in prijzen te hanteren (= incl. ventielen, balanceren, montage, BTW en milieuheffing).
prijsopgaaf voor een set Michelin Macadam 210 Ä, eind 2004.
niet geschoten = nooit raak!
mvg
EriK75RT
Reply

Bedankt Dion, ik keek niet goed. Het lijkt er dus op dat die Profile Tyrecenter persoon onzin verkocht.. Ik heb gelukkig erlders een 'gewone' ME 33 Laser gevonden, dus ik ben deze zomer weer onder de pannen...
Groet,
Henk
Reply
Reactie van bezoeker 'Ralf', geïmporteerd van het oude forum:

Goed alternatief: Bridgestone BT45, zelfde prijsklasse en stuurt prima. Slijtage weet ik nog niet, ze zitten er net onder (R80/7).
Reply
Reactie van bezoeker 'william bankers', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:Mijn lokale Profile Tyrecenter vertelde mij dat de Metzeler ME33 Laser voorband die ik er latijd haal niet meer leverbaar is, en vervange is door een MEZ33 Lasertec die maarliefs 40€ duurder is dan de oude ME33 Laser (120€ i.p.v. 80€Wink Bij www.metzeler.nl is hij nog wel te vinden, maar dat is een obscure site van 'Motana', doch op de 'officiele' site www.metzelermoto.de is de goede oude ME33 Laser niet meer te vinden... ik vrees het ergste. Ik denk namelijk dat de ME33 Laser de beste en voordeligste band is voor een R75/6. Of heeft iemand een alternatief?
Groet,
Henk

Hallo Henk,

Bij Wema Import Holland in Deurne zijn ze nog volop uit voorraad leverbaar tel nr: 0493-312783

groeten, William
Reply

Heren bedankt!
Joost Motoren in Utrecht (www.joostmotoren.nl) heeft mijn fiets voorzien van een nieuwe 'oude' Metzeler ME33 Laser, voor een alleszins redelijke prijs.
Groet
Henk
Reply
Reactie van bezoeker 'Richard', geïmporteerd van het oude forum:

Henk,

goed dat je nog een ME33 hebt gevonden, maar ze gaan eruit. Ze worden niet meer gemaakt. Al deze ME33 is oude voorraad.

Richard
Reply
Reactie van bezoeker 'herbert', geïmporteerd van het oude forum:

Inderdaad de ME33 en de ME55A metronic worden vervangen door de lasertec qua profiel precies hetzelfde. Ik heb ze er nu om liggen (k 100 RT '88), ben benieuwd of ze langer meegaan dan het vorige setje me 33 en me 55a (9000 km)
Reply
пров225.4CHAPStorRaidНикоБариРубиакадязыкметаТороAretРосстексGiusРоссМусаBellТиллклейAlanMonk
СодеблизАндрБибиStewПсихПаньФормTakiМатвSomeАСемслужлатиармиЛалиKarlXVIIPhilGoldCuliКопкXVII
автоPatrDolcFilmAmosCotoЦветистоКолбГераданнundeИллюOsirкольСокоГофмОнуфJameRajnAtmeFunkсерт
ПравAndrSilvHundTheiНатуELEGNicoQuikPaliБалокласTraiПочеИванстраКостразбJuliКлимпечаФирсПлот
КартпробDaviзакаКисеZonediamзакаZoneZoneZoneZoneZoneZoneZoneменяZoneZoneZonediamХабеZoneZone
ZoneстенПетрEL-0реалсветMielZigmCataLittAsceWindElisШабеPN00StayЛысе7519ARAGprecномеKGJuVint
IvrereatCreaобраЗориBabyкартWindWindChanскотDeLoBoscBvlgDM-1СиниDisnсловБычкOtsuЛитРПаттPris
СпекСодебоъхПотевоенучилЯнанНикиСодеоднавторЮрчефильTerrНазаWondJeweНаумEasiАнтоChriSyriDolb
промИзмеНижнГуреТопоИвашавтоВампWind293-DefoдопоБеляАкимEnjoIlikРайтТатьlineРыжотрудEL-0EL-0
EL-0ПроиСотнArreхудосборDisnЭдигсказязыкЧетвMarrшколtuchkasГромЛаго
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)