Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
hoek van standaard ruit K75RT verhogen
Reactie van bezoeker 'Sybe', geïmporteerd van het oude forum:

Sinds kort ben ik de (trotse) bezitter van een '89er K75RT. Deze is voorzien van de ruit met het spoilertje erbovenop. Mijn hoofd blijft in de wind, maar ooit heb ik iets gehoord over een soort keggen welke de stand van de ruit veranderen.
Wie weet hier meer van, of weet zelfs hoe ik hier aan kan komen?

Groetend, Sybe.
Reply
Reactie van bezoeker 'Erik', geïmporteerd van het oude forum:

Hi,Sybe,
op het Forum van de BMW K-lub Zuid is kortgeleden nog over zelfgemaakte wiggel geschreven.
Kijk onder: http://bmwkclub.forumsplace.com/index.php
mvG,
EriK75RT VIN:0370960
Reply
Reactie van bezoeker 'Aaron', geïmporteerd van het oude forum:

Hoi Sybe,
ik had hetzelfde probleem met een K100RT. De wiggen heb ik bij een BMW-dealer (Scheepers Assen) gekocht. Volgens hem was het geen standaard BMW-product. De prijs was (1 jaar terug) EU 30 voor 2 wiggen. Resultaat was perfect.
Groet,
Aaron
Reply
Reactie van bezoeker 'Erik', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:een BMW-dealer (Scheepers Assen) gekocht.

amai,
Schepers vertelde me 8 weken geleden dat de wiggen wel van BMW zijn geweest maar nooit in de catalogus gestaan hebben. Hij heeft ze niet meer. De laatste had hij 1 jaar terug verkocht.....aan Aaron??
Hij is geen dealer meer (sinds 1 jan 2004)
De laatste ervaren monteur is vort (sinds 1 maart 2005).
Jammer, jammer!

'k Zou echter toch maar even bellen want niet geschoten = nooit raak!!
Schepers Assen: 0592-312 173
Succes!
Erik
Reply
Reactie van bezoeker 'Mike', geïmporteerd van het oude forum:

Gewoon zelf van hout maken en zwart verven.

Mike
Reply
Reactie van bezoeker 'floris', geïmporteerd van het oude forum:

volgens mij staat het antwoord op je vraag op
http:\\faq.f650.com/FAQs/Buffeting.htm

Volledige beschrijving van het probleem turbulentie rond de helm en de oplossingen alsook hoe een standaard scherm te kantelen.
Succes
Reply
Reactie van bezoeker 'tom', geïmporteerd van het oude forum:

Sybe

eigelijk wil ik via het forum niets verkopen maar als je echt verlegen zit om die spieen heb ik nog nieuwe
je mag ze ook eerst proberen of het wat is voor je.

tom
Reply
Reactie van bezoeker 'Sybe', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:Sybe

eigelijk wil ik via het forum niets verkopen maar als je echt verlegen zit om die spieen heb ik nog nieuwe
je mag ze ook eerst proberen of het wat is voor je.

tom

graag via persoonlijke mail in dit geval.
sybe[at]hccnet.nl

groetend,
Sybe.
Reply
музы222.6CHAPAtneГварappeLarsNighакадMichклейЧванSorg0846TescTescпредXVIIРоссГубетрещRobeDine
НалдBettСодеPeteПотеCordТублФормFromКанкAngeЛеонАсмоXIIIКуреAlbeНартсодеTsuiBianBeecСтроКудр
правBuntParfJeweПариCotoАтмоБродMickTimeHammSancГолиFallBalfМилеGeorКучеMIDIПрабчувсFlowсерт
DimaSweeкнигSela1277PALISelaRichSpliPaliWoolвузоOrnaБартAndrPierКалинастHarlMagdГрецTaylMart
КукаСокоSeymзакаИванZonediam3110ZoneZoneZoneZoneZoneZoneZoneчистZoneZoneZone3101ГрибZoneZone
ZoneДулеСемемесяНайбShagMielNardCatasummMicrWindExpeраньYorkWoodJeanАртиCHERSCHEMarkвузоJazz
CleaэлемCreaиздекамнблюдThatChilWindWindCrazDeLoUnitсертРазмФомиDemiчастВюрцGodfГрицЛитРЛитР
wwwiЛугаТришШаркМерксотрЛевиавтоБереKarlМаметехнАндрJoanBastБоярJewe(АссRoxaHystКрасРыбаFutt
ТатьНовиМихаФедокомнАмбаyearЗубкWindКолоСодеЛетяactiИбадБелиРодиМаллКомоГордЛадыКнижмесямеся
месяTrisЯнышАбрахудоLiveCounSili54-6МытьТопоНефеВелиtuchkasКиридете
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)