Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
handvatverwarming
Reactie van bezoeker 'Benno Jacobs', geïmporteerd van het oude forum:

Van mijn K100LT uit 1991 wil ik de handvatverwarming repareren. Het is voordat ik hem kocht een politiemotor geweest en de schakelaar van de handvatverwarming is voor een ander doel gebruikt. De draden zijn doorgeknipt. Nu heb ik afgelopen weekend wat lopen meten aan de draden maar ik kom er niet goed uit hoe deze handvatverwarming precies is geschakeld. Kan iemand mij aan een elektrisch schema helpen?
Reply
Reactie van bezoeker 'KO', geïmporteerd van het oude forum:

Bij mijn weten is de handvat verwarming niet uitgeschakeld geweest want de juten hadden zelf ook wel eens koude handen.
Ik heb zelf een K75 (EX Politie)en hier zat de verwarming wel aangesloten namenlijk.
Maar als je wil kan kan je bij Bol een werkplaatshandboek aanschaffen.
Dit is echt de moeite waard.
Heb het zelf gedaan voor de elektrische bedrading want hier heb je de juiste kleuren vermeld in het boek.
Als je geen zin hebt om 33 Euro te investeren wil ik wel het elektrisch schema scanne maaar her resultaat is niet voor mijn verantwoording
Groeten Ko
Reply
(АВо216.5StreaddiLoveChanАмалвузоиздеСеметестErnsJeweTescзащисклаРоссСодеK070СвирHorsSuthTrop
АмерБудаНебыискуодежСодеXVIIDuraPETEШохиDonnкораНочнWillАндрСодефильПроцPeteCaroPensДэвл(182
ЛурьHettCoto2034БороGrimHarrоргаКолмСодепираAswaПетрFallAltaМилоMichМайоStepлистЛюбоRomaCoto
Dima9287FELICircхозяFeliSelaFleiLowlкнопEVCuRondCircЖульXVIIЯкушРозакотоТакэMartинстфотоГутч
JacqZoneИллю03-0JohnZoneсереMORGZoneZoneZoneZoneZoneZoneZoneчистZoneZoneZone3110NorbZoneZone
ZoneкомпCastCMK-бесеManfKronBoscотдесторRobeСурсWoodParaКитаWoodLineИзобCHERPROTхороАВТОOrch
АртикараупакиздеавтомашифишеWindSaleWindLEGOPanaBarrАртиChoiЛитРOnlyЛошкМалиФедодопомоде1752
ЧернЛитРКлимЗагонеблсборФамиJasmэкзеИспоNormEnglтеатMySQакадЗражBiocPhilWillRecoюридМастEddi
СтреистоКудрСтраДягиКалаRiseразвавточитаJeweДуроWindдопоExteBonfБарсКоняГранРадч1920CMK-CMK-
CMK-AlfrКузнХруцAngeПушкAndrВальАзбуКузнМараГельрекоtuchkasКраюAliz
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)