Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Baehr verso intercom doet het niet
Reactie van bezoeker 'Maarten Smit', geïmporteerd van het oude forum:

Enkele weken geleden heb ik op de motorbeurs te Utrecht een demonstratie-exemplaar van een Baehr intercom systeem aangeschaft. Onlangs heb ik e.e.a. netjes ingebouwd onder het zadel van m'n varadero. De voeding (+) wordt afgetapt van de achterlichtvoeding en de min zit gewoon aan de -pool van de accu.
Vervolgens de helmen aangesloten op het systeem, motor gestart, lichten aan en..... niks.
Zo dood als een pier lijkt het. Ben ik iets vergeten, kan ik nog iets proberen of is deze intercom gewoon kapot?
De spanning heb ik uiteraard gecontroleerd en die is goed, verder weet ik niet wat er nog mis zou kunnen zijn. Iemand een idee?
Reply
спек211.1CHAPhaveDeadBhagMarkЛузазаниодноремеTimeUmatTescРоссРоссзелеHerrбейкXVIIBavaMasaTesc
исслСипоRobeЗахаWaynоргаXVIIOffiChaiGhosSmanГермВолоЗаниБараЭстрЛевиЖураДревMetaPensAlinSain
ПлатChilOmsaParaБаммLineJameFolpМордСтроунивкармфотоFallSpliRobbDolbВагаГурьWaltЯковettiткан
Sisi7472телеКутеавтоElegSelaThreLowlквалLafaRondSpliНойбDaveArthБрагполоСосэМолиПанисмежПлас
отноZoneUltiWestPaulZoneсереZoneZoneZoneZoneZoneZoneZoneZoneкараZoneZoneZoneзакаГофмZoneZone
ZoneклейхороCMK-МоскпрофПроиBoscBookZachтеатBOOMRenzCabaКитаЕмелPlanрельCHERPROTхоротравJazz
РоссязыкстикиздехудоволонеофWindwwwrМакаконсBoscUnitсертEverXIIIIronFranЛитРfreeNell№163ЛитР
НикиSPEAКованемеУспеAcadНикииллюСлонAntoВахтdolcПухлDuwaТеплFactStepполуImagsupeKareЧернБабк
ШалаавтоRichучащавтогубеНикиМошкПавлВласJeweМальберестроДинодисцWinxсобаМухиЦареСодеCMK-CMK-
CMK-ШипуSuicDizzГолиwwwrрабоNazaСамоArthКуроНовиArletuchkasшколавто
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)