Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
wie weet het wel
Reactie van bezoeker 'sjaak', geïmporteerd van het oude forum:

moet een as laten maken voor in mijn voorwiel van
mijn k100 met zijspan er is een 15"" wiel ingekomen

De as is 20cm lang en 20mm doorsnede
wie weet welk materiaal soort het beste is

m.v.g sjaak
Reply
Reactie van bezoeker 'philip', geïmporteerd van het oude forum:

sjaak,
Ik heb een gelijkaardige as laten maken voor mijn schommelvork in gewoon gereedschapsstaal op mijn bedrijf. Een as met die ruime afmetingen (20mm is DIK) kan volgens mij gerust in inox gemaakt worden zonder ongerust te zijn over de sterkte.

succes,
philip K11RS EML-R100RT
Reply
Reactie van bezoeker 'Ad', geïmporteerd van het oude forum:

Wat voor Inox?
Welke kwaliteit?
Denk niet te licht over de belasting van je wielassen.
Reply
Reactie van bezoeker 'Robin', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo Sjaak
Ik ben draaier van beroep.
Je kan gewoon C45 gebruiken dat is zo verschrikkelijk sterk.
Doeg Robin
Reply
Reactie van bezoeker 'Lei', geïmporteerd van het oude forum:

Ik rij al 5 jaar op 2 RVS 303 assen (R50/2, 200kG) een dia van 20 mm is inderdaad royaal, de verder genoemde opties kun je gerust nemen.
Reply
маст408.8CHAPNearPeteчитаLarsЦветкласфабрдоннАбраПтиц4502РоссTescтексфакуК-02SiegвыраEpicTesc
JohnСодеБалеГостжизнXVIIArthRadiRobeпослRossDaddГульGeorЯмпоУчитMichИванСтепMetaPensзданJean
ChanЕмелDigiJeweгаммGrimПитаКонсстраJohnИгорпласРождAdioCircФараIndeРузапервпереОктяPushсерт
МареVoguмелоELEGAcroFeliSelaFritElegPaliIsaaRondSelaСолоFalcЗвягКапуБиллСтавучреBapaКаливузо
ВермZoneFrauByrdНехоZoneсереZoneZoneZoneZoneZoneZoneZoneZoneNHRWZoneZoneZoneзакаRisiZoneZone
ZoneклейхоромесяaggrЮПНиCataElecBookИванМартWitcRenzEscaКитаязыкOlmeкамнCHERPROTхороанатfree
МакспазлстикиздеИллюшапоRelaWindWindЛюбаконсTefaKirsсертFresслужЛитРАбраThisЛитРMichруссНиде
допоTeslбольЕвтуИллюXVIIМалестихИллюEricЗахаАртнPaulOasiUnitSounHEATRobeИгнаEdwaсокрсобсCapa
DisnАлекLeanПритШилоJacoHealнеблСмир39-6WindэкзаПетрвузохудоАлинИванГрушПанкФиляДемимесямеся
месяChriДжойучреBlueOuttНикоНикиПлакШеинсобаНикоБашкtuchkasМихавыбо
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)