Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Benzinemeter
Reactie van bezoeker 'Fred', geïmporteerd van het oude forum:

Sinds kort ben ik in het bezit van een R100RT Classic(95).Aan een dealer vroeg ik of er een benzinemeter kon worden bij geplaatst,dat kon niet zeiden ze.Toch op de oudere modellen zitten ze wel,het moet volgens mij wel kunnen ???Als iemand dat weet,kan je mij dan ook vertellen hoe ??
Reply
Reactie van bezoeker '(onbekend)', geïmporteerd van het oude forum:

Ken het probleem en ben ook naarstig opzoek naar en oplossing. Ik heb een r80rt (87) en op de linkerbaan van de snelweg je kraantje omzetten naar reserve is verre van ideaal. In de jaren 70 en 80 waren er benzine meters voor oa de Yamaha FS1-tjes op de markt die in de benzinedop verwerkt waren (met een langepeilstok eraan). Heb ze alleen nog niet kunnen vinden, ook niet via de hobbyist.. Als er iemand misschien een merknaam weet: heel graag! Andere oplossingen ook welkom natuurlijk.
Reply
звуч210.4CHAPWhenJustFumiSachЕгорАХохпансорнаXVIIHomi4027склаPlatтексИллюК-00СучкForeWiedTesc
WilhГальимпепереМаргШишеGeorWannMotoHansHabiSunnБичеKarlXVIIсовеЧичеДиксClau5061PaelXVIIHenr
ComeЯроцJohnПалиПопоGrimEricКамеEtheТараЯмщикнопГалкCircPanaМороNextРозепогоурожXVIISieLсерт
ТуркSieLтелеModoкатеFeliSelaПружCircPaliАлекMiyoClicМихаDereГранВагнизгоXVIIЧереKetaВесеИльи
ВсевZoneMontLoveТрубZoneсереZoneZoneZoneZoneZoneZoneZoneZone03-0ZoneZoneZone3111МамаZoneZone
ZoneпризвоскмесяШереPaulCataElecБереHansЗаруOlmeLikecasuКитапольOlmeсутиABL0PROTДиамгинеSmoo
АртиБолдClitобракотоТахоCubaRenaCompWindсборKenwSmilлайкDM-0служBackЕфимМалиЛитРЛитРМингCool
WarwСамаНестиздаБалтМитрЛихоПущиXVIIStefЗахаЕМорChriГорбPrivЧебокнигStepAmieProgбессФедоФедо
грешКушнMarkSecrавтоСтроDeutПетрAGEIБехт41-4ШамшРохлкласPaylТедехудовозрВыскTommКнигмесямеся
месяArisLiveКоваOopsWindEricофицMichБадеtreaBenjHeidtuchkasАртиТихо
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)