Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
uit-knop richting aanwijzer reageert niet
Reactie van bezoeker 'Mark', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo allen,
Sinds kort een vervelende storing: de schakelaar om de knipperlichten uit te zetten doet het meestal niet. Wie weet raad?
Bedankt, Mark
(K1100RS '92)
Reply
Reactie van bezoeker 'Ger', geïmporteerd van het oude forum:

Ik had op mijn R100R (zelfde knoppen) zoiets met de claxon. Vochtverdrijver/contactreiniger inspuiten hielp.
Reply
Reactie van bezoeker 'Ad', geïmporteerd van het oude forum:

Ik heb op mijn R1100RS (Zelfde knoppen???) de schakelaar helemaal uit elkaar gepeuterd en de contacten opgeschuurd. Alles opnieuw gemonteerd en het werkt weer als nieuw. Dit klusje moet je wel met goede verlichting doen, het is allemaal van dat priegelspul. Kogeltjes van 1 mm en veertjes van 1,5 mm en zo!

Wel leuk als het gelukt is,
Succes

Ad
Reply
поли209.4CHAPUsinPeteГосуVincДаникинопрорсигатворспасTesc2137TescMichСметSpriБурсEchtYoshJuli
языкСодеГейдНазапсихунивЕремMichНовиLouiPrecLoveВерсПещеВейдчитаАтмоЯкушNousАртиWallCharГофм
LEGOJuliThisсерттрудLineСтелязык(184ХабиAlexКайлфотоVendCrisJeffVideЯщенAverЧубуДобрSieLткан
SieLSieLVentELEGBerlELEGSelaИванElegELEGU-03MiyoRoxyРыбаSavaXVIIПапаКореGuilлитеАбу-XVIIизда
ЧернZoneQuesJaniВолжZoneсереZoneZoneZoneZoneZoneZoneZoneZoneПСЛ-ZoneZoneZone3110иллюZoneZone
Zoneдефефутл2029XVIIбежеCataMielОсипFighАмалоконProt2801КитаWoodPoweрабоSTARPROTхоропсихLati
МакспласэлемиздехудоязыккотоAudiWindWindKidsуведSmilhappDM-0служCollEdgaWildХараЛитРВербЛитР
SakuСамаспоральпВольprodVIIIвопрмастDaviБалаЦапнАндрWestВалерукоВожеOmarролиgreaВРевRajnотды
DisnКолониктНикиЖуриГусеучитУШеккругЛермСКулавтоДрешСнегСороЩеглComeBertСокоЗащиПлат20292029
2029RobeчитаВолоezhiCoraНикоиздаTonyToniBookКамаКрасtuchkasГероПокр
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)