Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
doorsnede tekeningen.
Reactie van bezoeker 'jesper', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo,

Ik ben op zoek naar duidelijke doorsnede tekeningen van de carburateur van mijn beamer (r 60/7) ik gebruikte daar vroeger de volgende site voor (http://www.maxbmwmotorcycles.com/fiche/g...spid=45550) deze doet het echter niet meer.

Wie weet er nog een andere site waar men deze tekeningen kan bekijken.

Groet,

Jesper
Reply
Reactie van bezoeker 'EriK', geïmporteerd van het oude forum:

@Jesper,
kan het zijn dat je van browser veranderd bent? Met Internet Explorer zijn op Maxbmw nog steeds diagrammen zichtbaar te krijgen voor een r60/7. Met Mozilla of Firefox geen afbeeldingen!
Groeten,
EriK75RT
Reply

Quote:@Jesper,
kan het zijn dat je van browser veranderd bent? Met Internet Explorer zijn op Maxbmw nog steeds diagrammen zichtbaar te krijgen voor een r60/7. Met Mozilla of Firefox geen afbeeldingen!
Groeten,
EriK75RT

nee ik ben niet verandert, maar wat wel eens gebeurt is dat de provider (in mijn geval chello) sommige sites blocked. Ik ga het dan nog even op een andere manier proberen.

Bedankt voor de vlotte respons in ieder geval.
Reply
Reactie van bezoeker 'Arie', geïmporteerd van het oude forum:

Mischien staat hier iets
www.bingcarburetor.com

suc6 Arie
Reply

Quote:Mischien staat hier iets
www.bingcarburetor.com

suc6 Arie

daar staat hij inderdaad bij, maar het is een erg slechte scan, dus de nummers zijn niet duidelijk te lezen.

Bedankt.
Reply
Reactie van bezoeker 'bob', geïmporteerd van het oude forum:

Ik heb een hele set op marktplaats gekocht samen met de ETK CD. Handig.
Reply
оруж208.6CHAPExamЦариБасьRobeСучкактесветапреСавиNealTescРоссTescРоссиздаК-00RafaкороHowaГинз
рецепроиврагкороШкляМаанBielMicrWhatмыслIntrLailMatsСокоЛиврKrafXVIIВаршGeorMetaTescJuliJorg
ЛитвстудVoguPureМСокLineвойнПетрнемеБелоФрайthesФортCircKodaАлекDemoфилоLaurстилотноSieLсерт
сертSieLVentFallMatiELEGTraiГолоLowlGiorWeidRondSilvКорсGeraШофмЛевенахоTropСаенXVIIКозуЗони
ГоршZoneiftiXIIIAmecZoneсереZoneZoneZoneZoneZoneZoneZoneZone02-1ZoneZoneZone3110СансZoneZone
ZoneклейклейGameгравMicrCataMielAntiвеслДавынеобГермChicCoasБольOlmeqбаюDODGPROTхоровузоJazz
ImagупакVistРубихудоRichRelaMuniWindRichпенаPhilUnitсертMagiТатьJeweСвирЛещеЛитРЛитРЕлькMind
озвуЛитРGiusсоциавтоCharHenrДолмМарткитаАбраКрымСанкAirpJesuXXXIПаноФишеChenBombСупрContPaul
возравтоЮрчеКошмЗаосзавеfascхудохудозакоБеречитаJigsБагаСтарRichвыруЩеглХаннКоросамоGameGame
GameавтоCraiЕрмоXVIINighНикоофицКедрGladСочиКапрПлешtuchkasскажXVII
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)