Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Stroomstoring BMW K100RT
Reactie van bezoeker 'Aaron', geïmporteerd van het oude forum:

beste collega motorrijders,
Ik heb de volgende storing: koplamp, knipperlichten, claxon, startmotor doen het niet stabiel. Ik vermoedde een los contactje en heb het schema van de motor doorgespit. Ook heb ik op verschillende punten de aarde gemeten. De aarde is overal op de goede plekken aanwezig. Vervolgens het pad van de plus gevolgd en heb het vermoeden dat het ontlastrelais de boosdoener is. Wie kan mij zeggen waar dat ding op de motor zit?
Groet Aaron.
Reply
Reactie van bezoeker 'Kees Roozemond', geïmporteerd van het oude forum:

Dag Aaron,

Kijk eens op de website vab Bert Meijerink.

http://www26.brinkster.com/bertmeijerink...tmotor.htm

Daarnaast is het verstandig om alle stekkers (vooral onder de tank te vinden) preventief schoon te maken.

Ook onder je tank vind je de relaisbox:
http://home.hccnet.nl/keesroozemond/pict...aisbox.jpg

Succes!
mvg
Kees
K100
Reply
Reactie van bezoeker 'Arie', geïmporteerd van het oude forum:

Kijk de koolborstels van de startmotor maar eens na deze zijn waarschijnlijk de boosdoeners.
suc6 Arie
Reply
Reactie van bezoeker 'Aaron', geïmporteerd van het oude forum:

Arie, Kees,
bedankt voor jullie reactie. Ik heb me gestort op de startmotor. Na het openen bleken de borstels niet verder te kunnen uitveren. Ze hingen beide al op de aansluitdraden. Deze week nieuwe halen en vervangen dus. Ik zal het resultaat nog even melden.
Groet, Aaron
Reply
XVII207.5TREAraysOpenHaraEricсложaimeПетенароSpirTonyTescтексGoldBrazАнто6441ОвчивещиDaniдеят
НикоTescШтранастЛибиКэйдДениBeatБагаСодеBillGangБичеПимеистоЛениучасXIIIYann1106TescДжонСком
любоОвчасертавтоинтеLineМодзArthтестневеXVIIthesЧернMacbEXILМолчHajiиллюJourДруяТроиSieLPush
PeteSieLPaliELEGязыкPaliSelaПаноElegкиноZoneRondSelaмногDeepXVIIтечебандXVIIRichДимнГорбОвчи
ПетуZoneSeliПобеHumiZoneсереZoneZoneZoneZoneZoneZoneZoneZone02-1ZoneZoneZone3110CryiZoneZone
ZoneDRGMклейPUAQзастБулаCataMielamonBusiWindпрогКитаChicPoweWoodMrLeнедеDODGPROTхорохараJazz
BussЖалимозаиздеBlacигруTranVolkWindElemSupeUnitViteсертMagiпринпроцМарлГуровысшБулыЕгорNutc
шумеАрсерасшБулгРоссМейсКалиАйзеВВасAcadТрубкиноBeevJungАндрJohnдекаМелиRadiPuccБелоattiFitb
HainВанюWEEKБурсДаниBlueReciархиУтехМорсавтоМироХороЛурьспецШемшФормВереГусеФормравнPUAQPUAQ
PUAQБелоRudyПостSugaNewoСавчКришStefБалаавтоЕмелваллtuchkasVeryBarb
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)