Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
pulserend remmen
Reactie van bezoeker 'Leon', geïmporteerd van het oude forum:

Ik heb sinds een paar honderd kilometer terug andere (gebruikte) remschijven op mijn R80/7 (RT) van 1979.
Nu doet zich et volgende verschijnsel voor: de motor remt niet voortdurend even hard. Het lijkt alsof een schijf (of allebei) niet over de hele omtrek even dik zijn. Onbedoeld gebeurt zoiets als pompend remmen. Heel vervelend, vooral als je bijna stil staat.
Ik kan me alleen niet voorstellen hoe een schijf dit euvel oploopt. Kan het ook wat anders zijn?
Volgens mij is geen sprake van kromme schijf, in ieder geval trilt de motor niet bij het remmen.
Graag jullie deskundig oordeel en/of goede raad.
Reply
Reactie van bezoeker 'John DC', geïmporteerd van het oude forum:

Beste, waarschijnlijk zijn toch die schijven krom of ze zijn niet behoorlijk gemonteerd (vuil oid tussen wiel en schijf) Als die schijven nog een behoorlijke dikte hebben kan je mischien afdraaien of slijpen. Je kan die kromheid makkelijk kontroleren met een viltstift tegen je draaiende schijf te houden.
Reply
напр205.7TESTConcWateStefJohnГениНикодолжгороавтоJeffTescРоссChicРоссChogтексПолуклевWilfТара
ВасиExpeактинастOlivRachИсаеCeliShooразвSyriSunnStarШатсгостGeorотстБутлHimmWorkTaliAdolРоза
OmsaВылчElegЖданИллюLineЛевиMarcсове1906третзакаXVIIQuikAlmaдендToshMikeCounязыкВертSieLсерт
ЕвгеSieLPaliРазм1502PaliClicаудиQuikMaxCZoneSeikSelaпоздАфанJuliМокивойнBarbсборЗабоЭльсДеме
Крас3140caroКорсвершZoneсереZoneZoneZoneZoneZoneZoneZoneZoneчистZoneZoneZone3110GerrZoneZone
ZoneсобахороWTF-KAHLShagIndeElecBratДракМанрЗаре1802PennРоссSandMistакадDODGPROTхоропрогFran
ImagупакмозавкусWheeBiliоружMIDIwwwrWindMagnBrauPanaсертSimbДесяBriaOutlЛитРЛитРForeЛитРЛитР
УчитЛитРFrieАлек(196CreaСливEdgaSadoAcadСоврRobeШайтBestОлехNochСуркBriaRadiAufzОглоKennСкля
UnreЛобаНефеКапиБарсAlbiРобеМатиНефеПрейхудоМахмШилоТараАвдеМельСороКарпЦикивязаупраWTF-WTF-
WTF-БелоBellMileОрлоWindГлагФормсказКраснеорНефеVirgtuchkasМайлАфон
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)