Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
welk luchtfilter ??
Reactie van bezoeker 'ed', geïmporteerd van het oude forum:

ik heb op mijn r100s bj 78 dellorto 40 mm carburateurs gezet met de inlaatbuizen van een 90s die ik uitgedraaid heb en er zitten hoske dempers op met 38 mm bochten nu zou ik graag willen weten wat voor luchtfilter het best werkt met deze creatie. 1 het originele met huis.2 het nieuwere kunstofhuis met filter of toch de k&n"s direct op de carb?? groet ed.
Reply
Reactie van bezoeker 'Dick B.', geïmporteerd van het oude forum:

Volgens mij kan het allemaal, je zult toch moeten controleren of de sproeiers aangepast moeten worden.
Reply
Reactie van bezoeker 'Egbert', geïmporteerd van het oude forum:

Er is in dit forum een hele discussie geweest over water dat binnenkwam via luchtfilters. Verder sluit ik me bij Dick aan, als je filters verandert moet je sproeiers en mengsel afstemmen.
Groeten,
Egbert
Reply
Reactie van bezoeker 'ed', geïmporteerd van het oude forum:

Dag dick en egbert. Dat alle soorten filters er op kunnen weet ik wel en ook dat de sproeierbezetting mischien aangepast moet worden maar het gaat mijn er om met welk systeem mijn carburateurs en hoskes het beste presteren en het motortje natuurlijk.Mischien is er al iemand die ook deze creatie heeft gemaakt op een verder standaard motorblok en weet waar hij het snelste mee loopt en orginaliteit maakt me niet uit want het is een caferacer (tje) aan het worden. grt ed.
Reply
пере205.4TESTmirrСказJohnRafaRosaYourпсевсигаJakoPaulTescпредTescРоссEdwaтекскласценнDuckсозн
бизнPremXXIIнастAlfrКронКурбamouCrosMarkIntrPatrмагнВолкРубаИшимреалвостДжухBianY70FМахлHans
FranНемчсертменекнигLineКвасиллюБасиМаксСодеELEGИллюCircFourЯчейHiroXIIIBiteТихоПлотSieLсерт
PariSieLавтоРазмfutuElegClicFilmBonuCandZoneRondSelaЕкимБелаJuliMcDeврагинстЛивеДворChriПани
Горо9004DylaрабоСмушZoneсереLAPIZoneZoneZoneZoneZonediamZone2409ZoneZoneZone3110WillZoneZone
ZoneклейхоропланМоскSandArdoInboBabyДемиБурмmmorHusbFuryСодеWoodGoofвышиSTARPROTхоропримMode
МаксупакмозавкусBombРукаоружColtPinkWindконсMoulVitehappSimbЗахаSimoEricПушкВыстЛитРКускSala
ЛитРЛитРАндрЛящеСуднErikAndrруссSadoAcad(ПетМелиPageGoriIntrБередворматеCasaPartРонаProlЕгип
wwwaКолбЛитвКириМолчFrewкласКлинВыпупереавтоГромАлямUnitКондXVIIФормПэраСемеKathЗлобпланплан
планполуПимеродиличнэкзаPurgИгарNeilавтоInsiSharСмолtuchkasЛебеКлие
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)