Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
spiegel K100RS
Reactie van bezoeker 'Rob', geïmporteerd van het oude forum:

Vraagje. Mijn rechterbuitenspiegel is erafgestoten in de garage. Nu is er een "u" vormig klemmetje weg. Weet iemand waar ik die kan krijgen. de dealer kan alleen een hle nieuwe spiegel leveren met het klemmetje.
Reply
Reactie van bezoeker 'TuLiPs', geïmporteerd van het oude forum:

Beste Rob

Laat die BMW boer niet proberen je zakken leeg te maken. 46 63 1 455 047 is het onderdeelnummer van die klemmetjes en ze zijn gewoon los te koop. Bij de wee, misschien heb je 't al gedaan anders iets om te overwegen. Zet je spiegel met een kettinkje (cm of 15) van een wasbak vast aan je kuip. Vallen ze tenminste niet op de grond als ze eraf breken (file rijden e.d.).
Reply

Ik woon in eindhoven, weet je soms een adres???
Reply
Reactie van bezoeker 'TuLiPs', geïmporteerd van het oude forum:

Elke BMW motorraddealer kan je die dingen leveren anders misschien wel de Hobbyist. Ik heb die klemmetjes ooit zelf een keertje gekocht en moet die nog ergens hebben liggen. Zal morgen eens in de schuur kijken, als ik ze vind mag ie ze hebben.
Reply

Bel me rustig even op (040-2837234) als je ze vindt. Ik kom ze dan wel halen.
Reply
Reactie van bezoeker 'AndrÈ', geïmporteerd van het oude forum:

Je spiegels met een kettinkje zekeren is verstandig. Om te voorkomen dat de spiegel bij losstoten heen en weer slingeren heb ik de spiegels gezekerd met watersport elastiek. Dit is zeer sterk omwikkeld elastiek verkrijgbaar in de watersportwinkel. Neem 6mm dikte knoop dit dubbel vast aan spiegel en kuip zodanig dat als de spiegel los hangt het elastiek de spiel nog tegen de kuip houdt.
Reply
Reactie van bezoeker 'rob', geïmporteerd van het oude forum:

Heb inmdiddels de klemmetjes gekocht (65 eurocent) dus bijna net zo duur als een nieuwe spiegel. De Dealer heeft zich verontschuldigd. Hij had het niet goed begrepen. Inmiddels ook twee licht elastische kunstof touwtjes aan de spiegels bevestigd. Bedankt voor de tips
Reply
акте203.98DEFISpecПереBertJorgКолесвысискуобъебиолJohnTescтексTescтексМеньРоссElizпласметаГари
TescРазмрубеунивСтолColuCeciPoweBarrПрелDancElemBonuMoleГапоПетр434-искуЕвтуColoStriМоллсбор
MargStanсертткан62x9рассДараШмелБартЕмцесобыModoKeryCircUmkaГлушZdenJackострслуждеятSisi9258
PushтканElegELEGRoxyPaliBoutTipsLoydPierZoneРоссPlanгазеGabrAnneRaymДжейArthАлекБориJohaбедн
БаруACTHCarlиллюПопоZoneсереHappZoneZoneZoneZoneZoneZoneZone02-1ZoneZoneZoneзакаZoneZoneZone
ZoneLeinнероEL-1МоскSaatGoreInboHighагенToloDaviFlipChicУстиФормWALL9067LEXUPROTjustартеfree
WindRichмозаPoweSodoDannмашиStorGuanNissMagnHyunRoweсертупакСодеJeweКаваMattвысшЛитРКускHarr
BancЛитРKarlсеми(191ТяньXVIIКорсПогоAcadAlekЗекукомпMikeAleqImagYevgСедопрогTenoОсноРастThis
WindШелеХохлМакаШилоУшакThisOlgaDucaБаймупотнароКнижЗайцШпарБосоэтомживыКупалюбиTonyEL-1EL-1
EL-1ЖориWolfBobbSylvSoldкласхудоСлобКапиfirsрукаAnnatuchkasБонд1962
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)