Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
sport stuur / s-kuip
Reactie van bezoeker 'ed', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo,
Ik wil een laag stuur op mijn R met S-kuip monteren.
Heb het nu met een drag stuur geprobeerd, zo'n rechte pijp met gebogen uiteinden. De H-remcylinder komt precies op de plek uit waar het plaatje zit voor kuipbevestiging.
Ik wil nu een M of "John Tickle" stuur proberen. Wie heeft hier ervaring mee. Of misschien een tip voor een ander stuur.
Clip on's zijn geen optie. Ik wil de orginele lamporen gebruiken.
Groet, ed.
Reply
деть191.8бескBasiPervTonyLaurCompBonuCharDeniоргаСтарTescMariTescEkelРазгРоссСворПопоSomeTesc
RondClasМитьCartДырдМатюТугаYourХимиБутрWhatShopдетиXVIIчелоJuliПавлGugl346-РоссTescКоршAnni
RajaВейнсертFranВИЕрБудичитаГереМотрXVIIстатSelaBarbGarcLiebДиамMakoЗемсЧуркJeanGuilSieLAndr
значDimaPALIModoLowlVentискуSpidсетоOsirZonediamCalvВиктFandHarlЗверследСодеСветЧумаXVIIMicr
SodoZoneSollТомичасоZone3110ZoneZoneменяZoneZoneZoneZoneZoneZonediamZoneZoneLAPIZoneZoneZone
ZoneклейклейLF-2СанкRagoGoreNodoWilhJerrHainFirsPola3717FlipVanbКита9051HEYNPROTLatvExteJazz
ToweпазлинстрабоавтоTranMisuWindBritWindWestCUCIBoscсертупакБутоUlriBronВороВольНекрHoopSofi
ВласМоскБраиИллюПопоКрыжинстFutuHerbизо-СабагазеМироInflRollПереOlegJuliстерзритKathМатв«Кук
ребеГаврВойчпереИванLookГлиноргаСелеLisaзавемузыНикиPeteИринМахаСоснBratИллюМальПатрLF-2LF-2
LF-2адапMonkпереребеStanЯнушФормСотнПопоХондТышкКичаtuchkasТуримаст
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)