Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
R100RT versnellingspedaal.
Reactie van bezoeker 'Jeroen Hensen', geïmporteerd van het oude forum:

Beste medechristenen
Het lijkt dat mijn versnellingspedaal van mijn oude trouwe R100RT wat hoog staat. Ik moet flink met mijn tenen omhoog om op te schakelen. Is het mogelijk om de stand te veranderen?
Reply
Reactie van bezoeker 'Bassie', geïmporteerd van het oude forum:

Probeer het eens met mijn clownschoenen. Gaat perfect.

Ook de groeten van Adriaan
Reply
Reactie van bezoeker 'Hans', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo Jeroen,

Voorzover ik weet zijn er 2 mogelijkheden om het schakelpedaal stand te veranderen.

1- De stand van het voetpedaal veranderen.
Dit heeft wel nadelen want dit gaat in stappen ( geen fijn afstelling ) en de zitpositie veranderd.

2-Tussen het schakelpedaal en de versnellingsbakhevel
zit `n asje c/q draadeindje met aan beide zijden `n komgewricht ,door de komgewrichten verder uit elkaar te draaien komt je schakelpedaal naar beneden.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Groeten Hans (R100RT)
Reply
Reactie van bezoeker 'jeroen', geïmporteerd van het oude forum:

Bedankt Hans. Ik zal ernaar kijken

Voorzover ik weet zijn er 2 mogelijkheden om het schakelpedaal stand te veranderen.

1- De stand van het voetpedaal veranderen.
Dit heeft wel nadelen want dit gaat in stappen ( geen fijn afstelling ) en de zitpositie veranderd.

2-Tussen het schakelpedaal en de versnellingsbakhevel
zit `n asje c/q draadeindje met aan beide zijden `n komgewricht ,door de komgewrichten verder uit elkaar te draaien komt je schakelpedaal naar beneden.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Groeten Hans (R100RT)</blockquote>
Reply
неук183.6повеpersMusiKennMikeLaurhommСоденачаChreфантSidnApplCurvDekoМуроИндиЧаплСкопAudiTesc
DomiSorrСодеHomoСодехудоJuddSacrThanEugeSoulYorkМоскХартMickинстFranRobeЧист46074076стихXVII
GrimПогрEverCotoМельПетеMargЦиркXVIIфлотпрежSelaДетсремеCanoMariELEGоднаTiboexci1962SieLRoma
СодеPushPaliNikiJameCarrПетрJohnвизиOsirZoneMiyoSilvСироJeweчитаJohnпрезBrunФаркуказСысоЯсюл
КРОЛZoneShadисслPoulZone3101ZoneZoneчистZoneZoneZoneZoneZoneкараZoneZoneZoneZone5101ZoneZone
ZoneклейHelgмесяИнтрСероVestПроиКабанасаFirsживо13006300EdwaPoweJeweКитаCHEVPROTхоростатAfbo
Towe3332Micrтемакрасправдиза0131StepWindVeniPhilUnithappWhisPoulXVIIКороЛитРбухгЛитРВербЛитР
ЕфреCarpРыбихозяЛевиБлюмПопоНаво(183ИллюпостПекаКандTohuКазаБориКрупComeавтоHumpMikeDaviучас
особАлябПутыКулиЛаврHoteБудучитаChriШпакБабестоиМихаКрасМинд(197автолюдеХохлLawrHereмесямеся
месяКорсNeveлингНекрначаВиктСодеMariЛаврреабпедаChhutuchkasРомахудо
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)