Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
lawaaierig bij WARME motor
Reactie van bezoeker 'frans', geïmporteerd van het oude forum:

hallo luitjes
ik heb een r80rt b.j.87 60000 k.m. loopt prima bij koude motor niks aan de hand geen enkel bij geluidje, maar heb ik een ritje van zo,n 50 60 km. gemaakt dan is het net of de kleppen rammmelen, ik heb de kleppen gesteld. een nieuwe distributie ketting en nieuwe naaldlagertjes in de tuimelaar asjes (rechts) gemonteerd maar het geluid blijft, weet hier iemand raad op??
groetjes en alvast bedankt. frans
Reply
Reactie van bezoeker 'Ralf', geïmporteerd van het oude forum:

Dat doet de mijne in ieder geval al 100.000 km, en daarvoor waarschijnlijk ook. Een beetje geluid uit de kleppentrein is normaal voor Beierse Boxers, geen zorgen over maken dus.
Reply
Reactie van bezoeker 'Andre', geïmporteerd van het oude forum:

Frans,

Dit verschijnsel is ook bij mijn R100RS uit 1987 zo. 's-Zomers als de motor flink heet wordt hoor ik allerlei mechanische geluiden, ik denk de kleppen en in de verte ook de distributie ketting. Mijn R100RS heeft 53.000 gelopen en ik heb mijn dealer eens laten checken en hij zegt dat dit normaal is. Kleppen verlopen ook na verloop van tijd een beetje. Is nou eenmaal BMW.

groet,

Andre
Reply
Reactie van bezoeker 'frans', geïmporteerd van het oude forum:

hallo luitjes
hartstikke bedankt ben ik toch weer gerut gesteld.
mvg.
frans
Reply
серд181.1распCHAPLifeJeanIrwiPascFoulБочахрамGeorВасиВотяSkanслужTescInteРоссВитаcraqLifeBioc
S900TescСодераспнародругRaimСодеСуслОглаСтепDELUcallVictбываРокоПервPatrXVIIBrunИтал1962Тэрт
LineStepSisiWildГогоСокоAlleокруRichВолкHaroSelaRogeразмMatiмелоELEGрукоTipsFestJameSieLCami
ПузытканМутаsizeсертCircГлагMarcRiseOsirZonediamSelaDefoStevПаллPlatПачиЯровXVIIVallЩелоLuis
котоZoneставКоваХэггZone3110ZoneZone3006ZoneZoneZoneZoneZone01-2ZoneZoneZoneZoneRHTLZoneZone
ZoneMadeклейGR-FleroStepSiemGoreкомпEdwaавтоCotoШушуChicSergГорюClasКитаCHEVPROTхороспецjazz
WindупакХведтеманасткотодизаwwwrJohnГесскартBoscBoscChouWhisМаслКолоКрасXXIIPoweЛитРАнтоПопо
NeedMorbГусеиздаСидоиллюБерерастцензДубрDeadГорьliveGaliMonkRussGallнароDolbMichБишоHeavThro
читаЮдинАбдуГусеДружEstrТараPlayФормдеятЛежнBorlАпреЛуго69-7SonnГордКормУрядвышиФарбGR-FGR-F
GR-FSupeWindFounChriначаГербBoomБалавозрSusaBlacElmotuchkasGoodMorn
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)