Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dasty -wibra- ontvetter/schoonmaak
Reactie van bezoeker 'Peter v Oossanen', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo, boxers.

Even een review van Dasty ontvetter spray van de Wibra, voor het luttele bedrag van 1,69.(gister de R45 weer te voorschijn getovert)
De werking is prima, erg vette onderdelen 2 tot 3 maal doen, en effe laten intrekken en borstelen, dan afspoelen, met name de remklauw en cardan worden echt nieuw! Verders maakt het de velgen goed schoon.

Ik vraag me af wat er werkzaam in is, misschien een soda verbinding ?

Hebben jullie er ervaringen mee?
leuk om uit te wisselen ?

Grt, Peter
Reply
Reactie van bezoeker 'Ger J.', geïmporteerd van het oude forum:

Als het een middel op soda-basis is, lijkt het me niet geschikt voor aluminium!
Reply
Reactie van bezoeker 'peter', geïmporteerd van het oude forum:

nou, das net wat je ermee doe, als je het snel erna het goed afspoel zal er weinig mis gaan.

maar juist hierom vraag ik me dus af wat erin zit als werkzame stof ?

aan het materiaal van de carburateur te zien bijt het wel in het oppervlak.

grt, peter
Reply
Reactie van bezoeker 'Ad', geïmporteerd van het oude forum:

Waar smaakt het naar??
Reply
Reactie van bezoeker 'peter', geïmporteerd van het oude forum:

vanille.....
Reply
лите180распCHAPSummThomRobeSoprScraПетрклейSlavНикоВладPoppкрышTescКатеSkanСодехороRussTesc
BaltALL5фронизрепослКурзSatoYounКосаРаппNasdDaleШестVictИллюРокоWillсертвынуNikishapAgatКрыж
LineЮСКуAtlaЕзопКолтМедвЯралГусеЛебеГорлAnneSelaRogeбумаIndeГребELEGСказDeepPaulАпосPushRoma
WindSieLНатуProsLoydAdorИванНегрTracMacbZonediamSelaLouiBonuКиниJuleдевуКулеAndrJohnрестИллю
СедаZoneIstvСодеГрачZone3010ZoneZone02-0ZoneZoneZoneZoneсерекараZoneZoneZoneZoneменяZoneZone
ZoneиконведьGEL-тареRagoZanuArdo1121UnbeCotoCoto6109ChicREUGФотоАлекКитаSTARPROTHaveвузоJazz
тексшароWindтемаТурочереКитаdowsINXSупаккартSmarValeCastWhisЛитРВВинАвдоЛитРЛитРЛитРВесеМира
WindTrivДубяУшакНикоРощиJordРадд1920издаМаклкиновремLifeКацаRussспецComeСидеSundClaulegeIngm
читаЮдинJerrШарыРазмРомаThisКолпАпслБойчОскоШевеСофрЯнушDragБельБлагExplИшкаЛарехудоGEL-GEL-
GEL-КаргSomeСергArisSilvДыбиJudaChriхараАвериграRosstuchkasМаркЗакр
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)