Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
stuurverhogers k100rs-16V
Reactie van bezoeker 'Rene Groeneveld', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo allemaal,

De zithouding op mijn K100RS-16V uit 1991 bevalt mij niet helemaal. Ik vind dat ik teveel leun op mijn stuur. Ik weet dat ik voor een stuur van een K75 zou kunnen kiezen. Ik weet ook dat er stuurverhogers worden aangeboden, maar het lijkt wel of die alleen op een R-serie passen. Weet iemand of er stuurverhogers zijn die op mijn K100RS passen?

Alvast bedankt voor de moeite,

Groeten van Rene
Reply
Reactie van bezoeker 'Mart', geïmporteerd van het oude forum:

hallo rene

ik rij zelf ook een k100rs sinds een jaar of drie ...het kleine stuur beviel me dus ook niet daarna heb ik een iets hoge stuur genomen en na een jaar was ik het weer moe ..zeker als je met tweeen de bochten door moet in de bergen. nu rij ik al een jaar rond met een stuur van de k 100 lt rijd perfect ..wil je foto's,of komen kijken het kan allemaal
groetjes mart
Reply

Hallo Mart,

bedank voor je reactie. Sorry dat ik niet sneller reageerde. Wat bedoel je precies met dat het iets hogere stuur ook niet beviel? Wat beviel niet?

Ik ben trouwens wel nieuwsgierig naar de foto's van het K100LT stuur. Ik zou er zelf niet op gekomen zijn, maar misschien vind ik het ook wel wat. Kun je de foto's mailen? Als dit kan, mijn email adres luidt reneenwilleke@zonnet.nl. Alvast bedankt voor je medewerking. Aardig van je dat ik ook langs zou kunnen komen. Misschien maak ik daar nog gebruik van, als de foto's mij echt geintresseerd maken.

Nogmaals bedank,

Groetjes Rene
Reply
Reactie van bezoeker 'Dutch', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo Rene,

je zou eens kunnenkijken op de site van MV Verholen Motorrad-Technik:
http://www.mv-motorrad.de/cosmoshop/lsho...--006,.htm

Hier staat o.a. de "universelle "lenkerverstellung"
Hiermee kun je je stuur naar voren, naar achtere, omhoog en omlaag zetten tot je de juiste houding hebt.