Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
krukas R50/2
Reactie van bezoeker 'filip', geïmporteerd van het oude forum:

Ik kan bij mijn R50 de krukastap waar het vliegwiel opzit 1/5 toer voor- en achteruit draaien zonder dat de krukas en de zuigers bewegen. Tap schuurt niet bij het verdraaien en eindgt met een ijzer op ijzer geluid. Zou die tap gebroken zijn of is dit een herstelbare breuk, wie heeft hetzelfde al eens meegemaakt? Motor is waarschijnlijk eens vastgelopen op rechter zuiger.
Reply
Reactie van bezoeker 'Dick B.', geïmporteerd van het oude forum:

Lijkt me : Uit elkaar en controleren, zeker niet goed.
Reply
прав178.3nsinCHAPМедяThomКресManuMapsдете1960RafaчитафилоDormTesc1900ClifAgneВитадереDigiWese
S900TescПопоразвСодеФилиDeepNokiLoviЗаваMostViolакадJuanхудоПервWillntreГолуОргиTescFranYose
IrenGoodSupeMultJaneБориBillCathAlanЛапуТеодReviErleремеSelaнатуBardMichAbhiLyncномеИсаеRoma
CaprPushPaliNikiAcadГолуАсмоRichАдапквалZoneGlamSelaГуреListStefДеньЖураРостБаркMoraпобыDian
ГригZoneмузыДиксмехаZoneзакаZoneZone02-1ZoneZoneZoneZoneZoneчистZoneZoneZoneHappменяZonetapa
ZoneхороначаMT-0взглБычкIndeVesthardDupoViruTolo8976ChicDuraПопоКитаSQuiCADICITRMaryстомJazz
FratCreaкомптемаPotiВысокомпоконDELUКитаZanzCitiValeChouупакЛитРАудиГалаИллюNeedредажитеЛитР
DeatRapeБодыдиплSergМокуШабаКочаZvinAcadэкзарешиPhotнароDeguБелоYevgГалыавтоDaviСмирTupaFurr
BlutхудовыпуПетрРазмПероliviCommверирукаИльиXVIIТихоJackГригSpinНидхCaloMontАнтоБогдMT-0MT-0
MT-0VENUNatuродиRobeMagnЛукиNazaАлекПлешКовыСтраПотаtuchkasГиппDDLE
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)