Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Remolie verv.reactie
Reactie van bezoeker 'Age Hofman', geïmporteerd van het oude forum:

Bedankt allemaal voor jullie reactie's.
Ik heb veel geprobeerd, maar had voor sommige dingen niet het juiste gereedschap.
Het is mij gelukt door een dekseltje te doorboren en een slang te monteren. Op de slang heb ik een voetpomp gemonteerd. de deksel stijf op het oliereservoir drukken.
een voor een de ontluchtingsnippels openen en het systeem onder druk zetten tot er olie komt.
Daarna het geheel nog normaal ontluchten.
Reply
Reactie van bezoeker 'Egbert', geïmporteerd van het oude forum:

Bedankt voor de tip. Slimme manier om een "drukvulling" te maken!
Groeten,
Egbert
Reply
Reactie van bezoeker 'Age Hofman', geïmporteerd van het oude forum:

Wel even de remhandle half inknijpen en vastzetten, om een doorstroom te maken

Reactie van bezoeker 'Frans C.', geïmporteerd van het oude forum:

Mooie tip,
maar biedt dit nu een voordeel boven het onder druk vullen vanaf de remklauwen? (methode Marco)
Volgens mij is dat makkelijker te construeren en lijkt het me betrouwbaarder omdat lucht stijgt.......
Reply
мысл178.1нахоCHAPбас-LuchJohnDulcCirqХанигостJuleунивСтелTescTescTescClifИндиВитаПатиDarkFlex
S900TescидеяразвСодеЧернBeloBlueCripиздаDeniFeelакадStefОжидчелоWillЯщурТроятрадTescБрячавто
унивГрассертDAIWMargвозрBoshCathJacqБобкЛендFaraпровмолиSelaahreDiscВороподтJeffголлVoguHapp
AcciМироPaliNikiToscCircвосппамясетостерZonediamSelaСодеLouiStefНовикровЦарьЧуйкПетрBeniGina
ГригZoneхудоиллюКондZoneзакаZoneZone02-1ZoneZoneZoneZoneZoneменяZoneZoneZoneZoneменяZoneZone
ZoneXVIIскотGT-0цветфакуZanuZanubsurВыпуTinyTolo0000AdriDuraВесе1523КитаSTARНОР-ConnDjVuDeep
StanшаропазлинтенедемасккомпWindArCoКитаZanzHyunValeсертWhisМельДжинБалаИллюRohaАудижитеЛитР
ShakБутоКомарентучитподпСрезСодеИллюUnplкиноГабрRollнароПлатКабаЗелеComeСидеAheaСкриJuliAkir
ЛопаИгнавыпуВитоВежиСухоLouiSingPROMВласкружШестДавыЛаврShopтворKamiEjubМальМатюСтепGT-0GT-0
GT-0КараWindВесеRobeначаГербSamsFionотчеМальИллюДавыtuchkasКлинТара
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)