Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ongeval A2 Carterpan nu beschadigd
Reactie van bezoeker 'Niels Pouw', geïmporteerd van het oude forum:

Forummers,

Ik ben van mijn fiets afgereden op de A2 door een lease station. Gevolg gebroken duim zere spieren en mijn K100 RS van 1984 behoorlijk beschadigd. Vooral glij en schaaf schade. Das echt zwaar bout want hij was nog in superstaat en had 134000 gelopen. Nu ben ik op zoek naar een aluminium kleurige carterpan. De Kuip schade das wel te repareren alleen die carterpan kan wel eens het verschil maken tussen total loss of niet.

Wie heeft er nog een en heeft hem niet meer nodig of tegen een goede prijs. Je zou mij er erg blij mee maken.

Ik wil mijn trots weer zoals hij was, immers kon ik niets aan het ongeval doen.....

Groet Niels
Reply
Reactie van bezoeker 'Hans', geïmporteerd van het oude forum:

Kijk een op de website van de K-club zuid. Ene Cris Scholten (CrisS) heeft nog een blok in onderdelen liggen, misschien dat hij je verder kan helpen. De link naar de club: http://www.geocities.com/bmwk_lub/index.htm plaats anders een oproep in het (nieuwe) forum
veel succes en de groeten
Reply
Reactie van bezoeker 'Willem', geïmporteerd van het oude forum:

Niels,

probeer het eens bij de Knalpot in Rilland. www.knalpot.nl
Succes,

Willem
Reply
Reactie van bezoeker 'henk akse', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo Niels

Ik heb nog een blok in onderdelen liggen met een zwarte carterpan.

mocht dat iets voor je zijn hoor ik het wel.

Vr gr Henk a
Reply
Reactie van bezoeker 'henk akse', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo Niels

Ik heb nog een blok in onderdelen liggen met een zwarte carterpan.

mocht dat iets voor je zijn hoor ik het wel.

Vr gr Henk a
Reply
Reactie van bezoeker 'crymoto', geïmporteerd van het oude forum:

hallo niels,

ik weet dat er bij becks motoren wijhe nog eenblok ligt en een carterpan. nu is het al wel een tijdje geleden dat ik er geweest ben. en hopelijk voor hem loopt het een beetje maar goed je kan het proberen.
hij heeft een website

met vriendelijke groet harjo
Reply
убий177.4отноCHAPMeloRoccWendChriCyprпробGabrXVIIредкМироMandTescРоссКуемHoneДмитJameJeweInta
матеBlueJackМусаСодеСвирNoviSomeSupeат-ТFRDaПольСерг(190AlexRogeRudyХан-XVIIЗеньTescMartФехе
ШмелWinsMiniМальXVIIРайзGiveТосоEricФилоЭкмаOsirКаммкармSelaEzekPeteVaugWillPeneИллюCreaMini
NewTVoguPaliSelaGeorAdioСониTencArriУляхZoneMorgGUESКудрPlayОсамШемясокрАслеPhilСтаниздаАлме
альбZoneИванКулеПолуZone3110ZoneZone2486ЯкобZoneZoneZoneZone1471ZonediamZoneZoneменяZoneZone
ZoneМСКуполоcoloArabShagZanuZanuПершучитToloTolo8976ChicDuraDuraOlmeSQuiSTARTAGASchaпедиElec
Vali3333пазлтемаиздекубимесяWindBegiHaraTranдиспValeсертAdvaЛитРЛитРШалыиздаСимоЛитРЛитРфило
СокоЛитРЛазавизуОрлоКустгалеУшакJeweProgYossДольAdobнароFlamБирюМичуComeСидеСмотДолоXVIIPara
МариВолкВороСониКрасиздаMissМаршPandшколпениСодеЕринМатрAnnaлюбвРобиChriMontТышкСодеcolocolo
coloКаргSoulДубрРуслMagnГерб365-принБабуBettАнтоSunetuchkasроддAris
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)