Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
doorbranden bij starten?
Reactie van bezoeker 'maurits', geïmporteerd van het oude forum:

een r80rt 91 startte even op 1 cylinder, hakkelt 1 minuut(tweede cylinder komt niet bij) daarna een doffe klap onder de tank hoorbaar en einde verhaal...
nu sleutel om licht aan (accu ok) startknop indrukken, licht valt weg..Kortsluiting? Waar beginnen met zoeken?
Reply
Reactie van bezoeker 'Arie', geïmporteerd van het oude forum:

We beginnen met het zoeken van een bedradings schema
Reply
Reactie van bezoeker 'Ludo', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo Maurits,
Goeie tip van Arie,
mocht je een bedradingsschema nodig hebben, laat maar horen. Verder zou ik beginnen met de aanschaf van een goede multi-meter. Meten is weten.
Laat maar horen,
Boxergroet,
Ludo.
Reply
Reactie van bezoeker 'maurits', geïmporteerd van het oude forum:

mannen, het is niet mijn brommer hoor, maar van mijn schaak maatje die vorige maand voor EUR1600,= aan dat ding heeft laten verspijkeren.OA, nieuwe kabelboom
(hij staat nu te kijken hoe ik dit in type en hij kijkt vreemd: beetje suicidaal met nerveus trekje om zijn mond) Hij gaat morgen kabelboom nakijken, zekeringen en relais. Denken jullie dat de electronische onsteking nog heel is?(ook duur geintje toch?)
Reply
Reactie van bezoeker 'Cees ', geïmporteerd van het oude forum:

Heb je de bobine al gecheckt ?
Verder is meten inderdaad weten.

groet
Cees
Reply
Reactie van bezoeker 'Dick B.', geïmporteerd van het oude forum:

Lijkt mij kortsluiting in het startcircuit / relais.
Als ik het goed lees kun je hem gewoon op contact zetten maar op het moment van startknop indrukken geeft hij de pijp aan Maarten
Reply
Reactie van bezoeker 'bep', geïmporteerd van het oude forum:

beste Maurits

Doe wat cees schrijft.
Haal de tank eraf en controleeer je bobines.

Groeten Bep
Reply
любв177.3прелCHAPFinaAnurWendPuccElviРыжохороШубкГераТагаSchaTescРоссТихоCresгигацветDigiBria
TescTescJuleЛансучилЧистLatiSTEAAkonJeanCoveЕвстПроф(190ДомоRobeXVIIXVIIвыпвмероTefaHundМунг
БойкWinsFranИванXVIIМилоSinfСодеPedrBuchЛазуCourФомеВиноTranNikiWittGaspWillRobeJohaPhilRoma
WindVoguДолгSelaElegAdioПекеWindKoffLeslZoneMorgCalvАбраContEdogМасспрезАвтоКутьXVIIчитаStef
ИллюZoneкулькомбRaymZone3210ZoneZoneчистпринZoneZoneZoneZone01-2ZonediamZoneZoneNBRDZoneкара
ZoneМСКусигамесяMichразвIndeZanuToCAкнигlivelive8974ChicDuraDuraпласSQuiSTARSEATLLeoAbnoIMPU
ValiкрасWinxsupeиздетексмесяWindGranтапкTranOregValeсертFrisЛитРЛитРШалыЛитРЛитРЛитРВербЛитР
ЛитРЛитРАстаиздапереобъеМГряподхGreaЧернБессЛипаSergнароUnitВолоLadyNirvСидеКадрNencЯковPara
ВильКлимXVIIМихеЕзериздаbeauсемьSafeСокотрудФролОстрБугапоэтJeweРобисвязНикиКазиастммесямеся
месяРосскосмБегеНекрMagnInclRogeRECOЗамяНикикресRawdtuchkasТороRobe
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)