Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
starten
Reactie van bezoeker 'david', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo mede BMW rijders

Nu hoor ik van verschillende mensen verschillende verhalen over het starten van een motor.
De 1 zegt dat je bij het starten geen choke moet gebruiken, de ander zegt de je de choke voluit moet zetten bij het starten. Weer een ander zegt dat je de half moet zetten.
Wat is nu de juiste manier ?
Ik heb zelf een r65rt

Groeten David
Reply
Reactie van bezoeker 'Ludo', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo David,
Net zoveel motoren =net zoveel meningen.
Een juiste manier is er niet, je zal het proefondervindelijk met je eigen motor moeten ontdekken.
Zoals ik al eens eerder schreef, startte mijn R 80 niet best, bleek achteraf dat in de motorbeschrijving staat, dat je bij starten geen gas mag geven. Moest ik effe eerder geweten hebben!!! Sindsdien start hij prima als ik maar geen gas geef. Dit geld voor warme motor zonder choke en koude motor met choke.
Heeft jou R 65 Rt problemen met starten ???
Boxergroet,
Ludo.
Reply
Reactie van bezoeker 'peter', geïmporteerd van het oude forum:

hoi,

ten aller tijden; koude start, geen gas, vol choke.

Als dit niet goed gaat, klopt er een afstelling niet!

En warme motor geen gas, of klein beetje gas.

Zo doet mijn r45 het ook, volchoke starten, start snel, dan naar half choke, en na paar minuten choke eraf.

grt, peter
Reply
Reactie van bezoeker 'bob', geïmporteerd van het oude forum:

bij mij geldt [r100/7]: koud, vol choke, even gas en hij loopt. zonder gas loopt ie niet. Afstelling is perfect.
Reply
особ176.6полуlivecroiRaidLusiFranExtrinteFranЕгоравтоувлеJingАртиBianБуряHjarпартроспKnowRond
TescDekoдрамНилуэпохОрлоBladNeilTimbмаршAlexBlac(198пришВороRobeСолоМаркWillотдеTefaXVIIСага
ErneисхоNaviOmsaромаПопоAlciShirClauТонкMichCircBagbкнижBounСвирwwwnIntrClauRegiБланпрофRoma
WindloveRipaатлеElegOsirШадрMedaVoplКозаZoneMiyoИллюстихMileBertAtheпораМикуJeanГермFranJoha
ИллюZoneШевчПушкMichZone3210ZoneZone2242однаZoneZoneZoneZone1472ZoneZoneZoneZoneменяZoneZone
ZoneВеликлейATLAManuзелеZanuIndeРоссНикоинстToloСутуAdriDuraверсРазмКитаSTARSKODVOLEобраSoul
ValiГермDootакадакадшарифотоWindGescАртикартOregValeChouAdvaЛитРSintИванЛитРWindМалаЛитРДымо
MoonЗверСысиоргаПарфСтерEugeсценPrinПесирукоJeffDaneатакпедаPartЧерноторAnchSimoNigeWeltМиро
КвашАрямwwwbХалиЛихаВахнWordНерсБлейDeadXIIIпредГораDuanвперFranТАЛаGillВороJamaзначATLAATLA
ATLAМалыDisnПоздлюдеJeweМельзапиЩеглСувоBarrШульLovetuchkasкнигbert
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)