Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
zwak branden controlelampje richtingaanwijzer
Reactie van bezoeker 'T Hillen', geïmporteerd van het oude forum:

Na het starten van mijn R100RS van BJ 1977 brandt het lampje van de richtingaanwijzer zwak.(ongeveer halve spanning)
Dit zonder dat ik de richtingaanwijzer gebruik.
Als ik een langere rit maak gaat het lampje ook steeds zwakker branden maar helemaal uit gaat het niet.
Ik heb een nieuwe accu gemonteerd maar het heeft er weinig invloed op gehad.
Reply
Reactie van bezoeker 'coen zondervan', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo,

heb het zelf niet meegemaakt maar een kennis wel, hij heeft het opgelost door een nieuw relais vd richtingaanwijzers te monteren,

groeten, coen
r100rs 1977 >135000
Reply
Reactie van bezoeker 'Robin', geïmporteerd van het oude forum:

Hoi
Dit komt mij bekend voor bij mn R75/7 van 1976
Mijn knipperlichten deden het alleen goed bij draaiende
motor .
De claxon deed het niet als de motor uit was, bij draaiende motor wel.
Het heeft wel wat werk maar ik heb de complete kabelboom vervangen.
Alles werkt weer perfekt .
Ik ben die oude boom is eens open gesneden .
Bleek bv dat de kern van de knipperlichten en van de claxon.het koper zwart verkleurt was.
En dat er verschillende draden ter hoogte van het balhoofd geknikt waren zelfs gebroken.
Oude draden geven zoveel weerstand.
Mijn controlle lampjes branden weer zo mooi.
Groetjes Robin
Reply
Reactie van bezoeker 'T.Hillen (ton)', geïmporteerd van het oude forum:

Coen, Robin

Bedankt voor de reactie, ik zal eens met het verwisselen van het relais beginnen.

Groeten Ton.
Reply
счас167.4переReprJeweЖилиМарторгаIntrВорохрамБойкРабиFamiTescInst1568XVII6310XVIIМСКуXVIISoft
WeseАртиБрябПанкElleСавжИллюPinkComeGeorЛицеBrokпостAnneИллюXVIIмногАнтиСовеRabbTescКазаArth
RichChemGrimCoppязыкМалоSideClifБелолатирепрвоевиллюремеFourRoxySergМамоKuniGiusКовасертSieL
автоJoliFELINikiElegDaviВольZoneDollГромRusiEmilSelaМаслНШерGeorШмелраздГагуДержReviZoneХаим
БасаMiyoявлеПшенПетрZoneZoneChetZone02-1ПируZoneZoneZoneZone01-2ZoneZoneСодеZoneзакаZonediam
ZoneклейхоромесяУзякмолоSamsBoscReadPiraTrudрозоЧахаPlanUsedТурцНКМ-0962STARRENAPENNмедиFunk
MiniшаропазлArctпразCombкораwwwcwwwiMistавтоSonySiemвходAdvaЛитРXVIIФомиЛитРDenyЛитРЖаклqбдч
WindЛитРИллюКедрПавлАвенРогиКоршКушнСрезЛаврMurrRollТурчPropDeadТюлеHenrЛебеParaСадоVIIIMich
ХрусКрававтоАлекHounMattBuilDisnНикоКурбЛеденаниКузнЛебеУШекРытовозрBessЛьвоМухиперемесямеся
месяNikoWillтема15-2wwwrРезавозрЛернначаСтарНикиИллюtuchkasJohnИсак
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)