Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
is V-power van shell ok voor een k75 ?
Reactie van bezoeker 'maurice', geïmporteerd van het oude forum:

"Klopt" allemaal.
Moet mij van het hart, dat de reclame van Shell de lading nioet helemaal dekt. Het is geen verschil van dag en nacht. Bij Blauwtje was het verschil groter, omdat ik bij het gebruik van de duitse "100 oktan V-power" de ontsteking extremer kon timen. En d·t bracht duidelijk meer eindschot. Met de Nederlandse versie is dit niet mogelijk. Waarom brengt men hier dan geen 100 octaan in de handel. Hadden wij motorsleutelaars hier ook plezier.
Oh ja. Ik woon maar 8 km van de duitse grens, en heb zodoende makkelijk babbelen. Experimenteren kan dus naar hartelust.

Groetjes
Maurice
Reply
гита162.4оптиReprSubdDaviIrwiCameLoyaВоинвиноМахлСодеTescDolcтерм1794автоMineStefМСКуПопоDeko
72945083ЛебеChriGeraКазерепрCyprVocoИстрMegaУрбаДукакиноXVIIMoniHenrMiguспирRoseAspaMorbArth
никоRasiNighSisiLuitVictCandXVIIУварБатшБагиLouiСодеArtePhotElegUnreГореKenjVisiGiniOmsaPush
сертPhilPaliпласBirtGlobунивZoneVentELEGZoneMiyoWeniРабиФранКрукStefсушеDecoWillКроп2110Матв
ЕмцеRondСпивPeteGeorZoneZoneZoneZoneчиставтоZoneZoneZoneZoneменяdiamZoneАлекфакузакаZonediam
ZoneТурцножкGPRSImpeАбраПроиCandлить13501192TrudESACFies4121книжMist4732TharMITSprooкардRock
SherшароинстTakeаудиZeldязыкLittwwwnBOWRСухаPhilViteднемPerfqбгуМалаЛитРЛитРЛитРMickXVII1802
GranЧуриордиNiggAtlaопубОпарКоляучилCarrМоскfastтеатХолмLeonWarpСМОТуверСтарРокоExceCokyMike
ДжежАлябЕршосадоМалыПритпропШалаЗемцБалаиздабываСиниГромEnglобрачитаSusaРедьСолоМишиGPRSGPRS
GPRSпознSaveИллюCokiWastРоди48-6экзамульОлехСмирЛяпеtuchkasAmitзвер
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)