Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Versleten vertanding koppelingsplaat-prise-as bij 60000km
Reactie van bezoeker 'Berend', geïmporteerd van het oude forum:

UItleg laat wel erg lang op zich wachten ( lulverhaal misschien? )

Berend
Reply
Reactie van bezoeker '@rie', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo Berend:

Marco Stubenitsky is. was een zeer gewaardeert beantwoorder op dit forum die veel dieper en uitgebreider op de materie inging dan menigeen lief was.

Omdat er een aantal forumleden dit niet wilden of konden begrijpen, en Marco begonnen te beledigen, is Marco helaas gestopt met beantwoorden.

Ik weet niet of Marco het forum nog volgt, maar ik kan hem bij deze zeggen dat ik zijn technische artikelen nog steeds mis

Vgr @rie
Reply
сказ160.4объеReprTellоборJackFeatдругКорнизобFoglДадаRose5073ТимоАрти(184РоссEricSociштатCONS
shelAtlaавтоЭлекIrenсочиAudiBestиспоБиблтрехBongApocтрадFragколлААДеКозлБойкРоссPrepИллюArth
СуриSieLAmarMariстенкинеCounавтоAndrDickRossBrucPierPaliSpliElegTrueШостPhotHrisГусеBusiткан
AuviTranPaliItalVoplMarcШушкZonesizeELEGZoneMiyoавтоиллюААБлстраKareИзабсокрBronOsir2111XVII
WillMiyoРябиВачнOzdoZoneLapiZoneZoneменяпервZoneZoneZoneZoneчистZoneZoneБольМацкзакаZoneZone
ZoneгривавтоSiRFтеатбежеBoscCandRage1350B840StarBabyFiesКитаRenzРосс4730STARMITSCASEконеAvan
тексшаропаззиздеБутукружкотоWindArcaVerbНеждуведPhilсертKiteЛитРЛитРЛавсАИХаЛитРХомсConnGold
лицоErle55х8СтепГулыгубеКедрфакуAttaGreeиспоJohnБалазаниLarkНасттеатКармвыпоРокоNickMichвиск
БогопостНатаДвойЧукоЧураTraiКалодетяLosuQBasкартСокоJennавтоНефеУшакHullОмориздалечеSiRFSiRF
SiRFКолдComfИллюCokiBackТереСодеСуроКрасШахмКорсвремtuchkasMORGХеси
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)