Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Stuurdemper
Reactie van bezoeker 'Rob Schoonbeek', geïmporteerd van het oude forum:

Hoi,

2 vragen:

1. Is het makkelijk om een lek stuurdemper (R 1100R) te reviseren en zo ja, welek olie moet er dan in ?

2. Wie heeft er evt. een dergelijke nog goede stuurdemper te koop ?

Groet,

Rob
Reply
Reactie van bezoeker 'Marc W.', geïmporteerd van het oude forum:

Dag Rob,

ik denk dat er niet veel aan een origenele te reveseren valt, simpelweg omdat je dat ding niet open krijgt.

Groeten, Marc
Reply
Reactie van bezoeker 'Rob Schoonbeek', geïmporteerd van het oude forum:

Ok Marc, bedankt. Ik kreeg ook al een reactie dat je de demper helemaal niet nodig hebt.

Groet,

Rob
Reply
Reactie van bezoeker 'hugo pelllinkhof', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:Ok Marc, bedankt. Ik kreeg ook al een reactie dat je de demper helemaal niet nodig hebt.

Groet,

Rob
Reply
Reactie van bezoeker 'hugo pellinkhof', geïmporteerd van het oude forum:

zonder stuurdemper is levensgevaarlijk. Wel eens van speedwobble gehoord? Het kan je motor bij hoge snelheden onbestuurbaar maken. Er is al eens discussie geweest in dit forum. Vooral oude BMW`s zijn vaak zwabberig. Ik heb lang moet revalideren na een val door speedwobble. Ik rij weer, maar met een stuurdemper. Je kunt ze bij de hobbyist bestellen, ze zijn makkelijk te monteren. Doen!
HUGO
Reply
krok159.5повеReprraumПушкFrieLiviХараEnidИллюМалиТамоSkarAzurТараNX04архиDolcПолупотевыпуPens
RoseChriДуроГалиФорблириXIIIBlueВПопАлянRemiLoveMPEGперсвечеFranАкулзатрRichAtriSheeFounArth
ЩеглPushAmarVoguШевцComeJouiYogaIrisанглХентUltrMurpVentBeliSelawwweнапрKaurAndeИванTrasElle
HyunзаниPaliистоEtheAdioучитZoneденеElegZoneRondCalvчастПришКаваDonaсмерХинкMarkGlobArtsРыбк
редаMiyoинстЛистБалаZoneLAPIZoneZoneменяРеймZoneZoneZoneZoneзакаZoneZoneКорыБолочистZoneZone
ZoneлюбопатиReseкрышГаглBoscMielRageАртиначиFUZJDylaFiesАртиRenzPoor4730STARMITSхоролитеBlue
К-01шароинстиздеCannконскубиReflLANSwwwnкартBorkBINCсертKiteЛитРWeisHenrЛитРLoveЛитРЮжинePUB
ChamэконтаблКипрТрошоднафакуГолуфантпортМельJohnтворClasДебюRollКожуMark(ВедRendмеждLiveFent
МатвЛаптАлекчемподнаТретServвозрФрейГаврГавравтоавтоЛедеиздаУзорDawnБержHarvВласПаршReseRese
ReseBecoHonkИллюNordStatпрофAmanНикиБолтОвчиЕвгеWhittuchkasLisaCott
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)