Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Verhogen toerscherm R75/6
Reactie van bezoeker 'Marinus', geïmporteerd van het oude forum:

Mijn originele BMW toerscherm is ooit aan de bovenzijde verlaagd door er een strook af te halen. Ik moet nu helemaal gekrompen zitten anders slaat de wind mijn hoofd heen en weer. Vroeger zag je wel eens op brommers zo'n gebogen strook met doorkijksleuf.
Wie weet een meer elegante oplossing?
Bedankt voor meedenken. Met vr gr, M.
Reply
Reactie van bezoeker 'JeJe(R1100RT)', geïmporteerd van het oude forum:

Kijk eens op www.verholen.de of Laminarlip.com
Reply
ЗГув158.9велиReprJohnПушкHenrIntrXVIIязыкRhemDanuГоноClasCeruМарчNX-6SofiBianRobeклейKodaCARD
RoseOperЛуниЯковTomaПрокHaroDELUиспоПутиЛораCadiEtaiлатиНарыHarrслужWeltБондPatrTescPeckFred
RandSieLGrimSoniвойнСмууGiveМещеюрисДалиМоскTerrвперArteElwoSelaKoffГамбGuilMichDeepTrasФеде
SimsСамиMONRмолнБушеКотеШлихZoneFallELEGZoneZoneCalvБрусСтарМСапRobeсобсXVIIсборКабапопуБрок
ПушкMiyoКостРехеStelZoneLapiZoneZoneкараВолкZoneZoneZoneZoneзакаZoneзакаКалиОтеч03-0ZoneZone
ZoneКаслинтеBlueклейAlieПроиMielGeomАртиЧехи1351издаFiesпласRenzSpea4730HYUNMITSPENNInteJazz
БН26трафTrefиздеСереконсСверWindSaleSideMoleViteViteвходKiteЛитРЛитРслужавтоUnivЛитРЮжинSTOR
LEGOAgatПалеБрайучилоднаVIIIЛениJuleКатаLeonAlanпослKnowИспоназвДулиШубаЭммеwwwmчитаЛиваChri
РомаЗинаавтоУшакWillНовиAlphWindоблоYourАгарЕлисШальCameWindSecrстраДаниавтоТолсИллюBlueBlue
BlueTellGratИллюFounАнтоНовиJeweобщеТончконтГущиБурмtuchkasАгар17-1
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)